Nyt Jelppiä!! Emmaljunga vai Herqules?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunuilija

Vieras
Pitäis kohta osata päättää niin kummat on paremmat Emmaljungan Cangaroot vai Herqules Raptor 3 spin?

Voi neuvokaa joku kun en vain osaa päättää! Molemmat tuntuu hyviltä ja kummassakin sekä hyviä että huonoja puolia!

Mä katselin tänään liikkeessä aivan upean näköisiä Herqules vaunuja...Ikinä ennen en ole kuullutkaan merkistä. Olivat kaksostenrattaat. Tukevat pyörät, mutta vähän epäilytti se niiden kiinnitys. Aika edullisia vaunuja taitaa olla (?). Mä ehkä luottasin kuitenkin enemmän Emmaljungaan tuollasissa kalliissa ostoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä katselin tänään liikkeessä aivan upean näköisiä Herqules vaunuja...Ikinä ennen en ole kuullutkaan merkistä. Olivat kaksostenrattaat. Tukevat pyörät, mutta vähän epäilytti se niiden kiinnitys. Aika edullisia vaunuja taitaa olla (?). Mä ehkä luottasin kuitenkin enemmän Emmaljungaan tuollasissa kalliissa ostoksissa.

Ei nuo hergulesit mitään halpoja ole, aikalailla samaa hintaa luokkaa varmaan nuiden emmaljungien kans.
Ap:n kysymykseen en osaa auttaa kummat ois paremmat.Itekki pitäs alkaa ettimään hyviä tuplia, mutta kukaan ei osaa suositella mitään niin en osaa päättää.

Joo olikohan ihan korkeintaan 100 euron hintaero. Emmaljungat hieman kevyemmät työntää ja 2v takuu mutta Herquleksissa käsijarru ja työntösuunnan vaihto mahdollisuus jota emmaleissa ei ole. Emmaljungissa hieman leveämpi istuinosa mutta selkänojaa ei saa täysin makuuasentoon kuten Herquleksissa saa! Herquleksien väri miellyttää enemmän. APUVA!!

Itsellä ei kylläkään ole kokemusta Emmaljungista, mutta Herquleksia voin suositella.
Meillä tosin on kaksostenrattaat, mutta on hyvät. Kankaat huiput, mielestäni ketterät ajella, vaikka siis tuplat, hyvät renkaat ym.

Ja vieraalle, joka tuplia mietti, niin suosittelen just näitä Raptor Twin Spinnejä. Saa vaihdettua työntösuunnan, näppärät, mahtuu ovista ym. ym. =) =)

ottaisin emmaljungat. herquleksissa on tuo jalkatila niin surkea, siis se jalkaritilä tai mikä onkaan on aivan älyttömän lyhyt mun mielestä, jos rattaita aikoo käyttää sinne 3-vuotiaaksi asti.

Emmaljungat! meillä on cangaroot ja olen ollut pikkuvioista huolimatta tyytyväinen. Katseltiin liikkeessä myös herkuleita, mutta olivat tosi ison ja kankean oloiset ja raskaammat kuin emmaljungat. En tykännyt myöskään herkuleitten renkaista, jotenkin omituisen tönköt kun ovat niin leveät. Myös lapsen asento rattaissa kovin pysty verrattuna cangaroihin. Ja taidan olla vähän merkkiuskovainen, luotan emmaljugaan!

Ostaisin Emmaljungat. Ovat oikeasti pohjoisiin oloihin suunniteltuja ja tehtyjä. Ja muistaakseni E:n takuukin H:ta parempi. Meillä on ollut käytössä lapsilla yhteensä viidet Emmaljungat ja voin todella suositella=)