Nyt jos en olisi raskaana,ottasin ja vetäsisin pienet,pienet persiit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irma

Vieras
Siin se tuliki...
Nyt just ei kiinnosta olla raskaana yhtää tippaakaa...ei sitte vähääkää!!!
Voisin vetää semmoset tumut et..oh hoijaaa!!perhana...

Kaik kaatuu niskaa...eikä pääse etes kotoo korvesta pois millää...autosta kai kannetiiviste vuotaa...jne...kaikki samperi sonnat taas nii pahasti niskassa...koko kesä melkei ilman vettä!!!Eik oo rahaa uuteen kaivoon...vanha meinaa kuivuu...lopettaa toimimasta kokonaa!!!Perhana...
Kaik hemmeti sonnat...
Joha täs o sonnassa koko elämä ryvetty läpi...

En oo kahtee vuotee juonu...ja nyt ku oon raskaana...tekis mieli ottaa ittesä hetkeks irti tästä kaikesta paskasta mitä jatkuvasti ja aika roimasti sataa niskaa!!!Mut ei...

Prhana...Isännällä ois laatikko olutta mut...tää hemmeti raskaus...
Ukko kitisee kaikesta...valittaa...pennut hyppii seinille.peppu!!

Känni päälle jee jee...ku voiski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mun tekis mieli juoda YKSI olut saunan jälkeen, sellainen joka on niin kylmä että tölkin kyljessä pisaroi vesi.. Mut ei anna luonto periksi edes sitä yhtä vaikka varmaan ehkä voiskin..

Alkuperäinen kirjoittaja Madma:
Mun tekis mieli juoda YKSI olut saunan jälkeen, sellainen joka on niin kylmä että tölkin kyljessä pisaroi vesi.. Mut ei anna luonto periksi edes sitä yhtä vaikka varmaan ehkä voiskin..

ota ykköstä puoli tölkkiä, ei ole vaaraksi

Meitähän o monta...lisssää tullee.Hitsi ku sais etes karkkia syyä..mut ku nuo sokerit ei tykkää siit...söisin pikkasen etes karkkia...muut eeei..Hemmetti.Mäkin oon kohta neljän lapsen täyspäivänen äiti kyllä.
Kaai tää tästä...ehkä.

Ois nii kiva heittää maha seuraavaks vuorokaudeks narikkaa...ja ottaa vähä irti tästä ressistä.Monta kk tätä katellu kärsivällisesti...nyt rupee tuntuu et leviää pia.Ukkoki lomautettuna ollu jo jonku aikaa...töistä ei oo tietoo...ku ain pienissä pätkissä muutama päivä.Hoh hoijaa...

Yhteistyössä