Nyt kaikki ihanat, fiksut naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hyviä neuvoja kaivataan!

Eli mieheni rakastaa minua kovasti, mutta hän tuntuu pitävän minua aina itsestään selvyytenä. Ja se ei ole kivaa.
Kuinka saan asiat niin etten ole miehelleni aivan itsestään selvyys? Että hän tekee asioita eteeni eikä oleta että olen vaan aina hänen elämässää.
Toivottavasti ymmärsitte mitä ajoin takaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee toiselle niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän. Siitä on hyvä lähteä, jos ei toimi, sitten järempiin aseisiin.

Tämä ei taida toimia tässä? Pikemminkin päinvastoin: tee sitä, mitä ET toivoisi toisen tekevän. Eli jätä kotityöt, hellittelyt yms. pois, kenties mies herää kun ei enää saa kaikkea automaattisesti.

Siis jos kyse oli kotitöistä, sitähän tässä ei kerrottu. Mutta vastaavat jutut pois.

Itse huomannut sen, että jos toinen ei osoita hellyyttä vaikkapa, alkaa itelleni tulla hellittelytunne. :D Miehet tosin ihan erilaisia, mutta ehkä kannattaa kokeilla.

Ala kehua naapurin pertsaa, siinä vasta mies, ostaa vaimolle kukkia ja vie viikonloppumatkalle ex tempore. Kerrot kuinka kaupassa komea mies antoi sulle paikan jonossa ja katsoi sillä silmällä... Kehittelet siis pientä mustasukkaisuutta ilmaan, josko se sunkin mies heräisi!

Mä tein miehelle eilen kortin, kun se ei koskaan kerkee ja jaksa tehdä meidän kanssa mitään. Ja kirjotin siihen mitä mä haluaisin tehdä... tänään lupas viedä meidät grillaamaan kaverinsa mökille. Asutaan kerrostalossa eikä täällä voi grillailla.

Lisää ideoita?
On kamalan turhauttavaa kun mies luulee että olen todellakin aina hänen vierellään ilman että hänen täytyy tehdä kanssani jotain useammin kuin kerran viikossa. (esim. pitää hyvänä yms)

Luulen että tiedän mitä tarkoitat, mies vaan puuhailee omia juttujaan kaikki päivät ja sitten ihmettelee miksi kiukkuan tai en innostu heti esim.sänkyhommiin.
Olen sille sanonut että minut saa huomioida muulloinkin kuin vaan sillon kun se itse haluaa jotain.
En ole vielä ratkaisua löytänyt, halusin vaan kertoa että samassa veneessä ollaan, mikäli nyt tätä tarkoitit.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Luulen että tiedän mitä tarkoitat, mies vaan puuhailee omia juttujaan kaikki päivät ja sitten ihmettelee miksi kiukkuan tai en innostu heti esim.sänkyhommiin.
Olen sille sanonut että minut saa huomioida muulloinkin kuin vaan sillon kun se itse haluaa jotain.
En ole vielä ratkaisua löytänyt, halusin vaan kertoa että samassa veneessä ollaan, mikäli nyt tätä tarkoitit.

Kuulostipa tutulta. Yleensä silloin huomaa kun haluaa itse jotain.

Mikä teitä vaivaa kun kukaan ei voi sanoa juúta tai jaata???!!!??

Onhan sullekin esitetty kysymys:

Entä miehesi sulle?
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Tee toiselle niin kuin haluat itsellesi tehtävän.
Toteutatko näitä?

Alkuperäinen kirjoittaja juu jaa:

Entä miehesi sulle?
Toteutatko näitä?
Taidat olla itse samanlainen kuin miehesi. Sä haluat meiltä vaan vastauksia, mutta et itse pysty vuorovaikutukseen ja vastaamaan.
Turha odottaa mieheltäkään muuta kuin yksipuolisuutta, jollei itsekään pysty parempaan.

Entä miehesi sulle?
Toteutatko näitä?
Taidat olla itse samanlainen kuin miehesi. Sä haluat meiltä vaan vastauksia, mutta et itse pysty vuorovaikutukseen ja vastaamaan.
Turha odottaa mieheltäkään muuta kuin yksipuolisuutta, jollei itsekään pysty parempaan.

Anteeksi vain että minulla on muutakin tekemistä on kun istua koko ajan tässä.
Olen miehelleni kiltti, avulias jne. teen yksin kotityöt sillä hän käy töissä. Laitan ruuat yms. Mutta myönnän myös olevani kiukkuinen ja äkäinen tämän asian takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
No, kakaise ulos, mikä mättää. Ei kukaan osaa lukea toisen ajatuksia tai käytöstä... ainakaan oikein.

Olen myös sanonut suoraan että tunnen olevani hänelle itsestään selvyys. Johon hän sanoo etten todellakaan ole. Käytös kertoo vaan muuta.
Onko kaikki mihet todella niin turia ja epäromanttisia ettei ymmärrä mitä nainen haluaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, kakaise ulos, mikä mättää. Ei kukaan osaa lukea toisen ajatuksia tai käytöstä... ainakaan oikein.

Olen myös sanonut suoraan että tunnen olevani hänelle itsestään selvyys. Johon hän sanoo etten todellakaan ole. Käytös kertoo vaan muuta.
Onko kaikki mihet todella niin turia ja epäromanttisia ettei ymmärrä mitä nainen haluaa?

Joo. Ovat. Romantiikka on yliarvostettua...

Hyvä, että olet kertonut. Ota asia uudelleen puheeksi, nalkuttamatta, ja sano, että hänen käytöksensä antaa ymmärtää ihan toista, kuin sanansa. Kerro, mitä häneltä haluat ja miten hän sen voi antaa.

Entä miehesi sulle?
Toteutatko näitä?

Olen miehelleni kiltti, avulias jne. teen yksin kotityöt sillä hän käy töissä. Laitan ruuat yms. Mutta myönnän myös olevani kiukkuinen ja äkäinen tämän asian takia.

Eikö se ole aika luontevaa, että kotona oleva tekee kotityöt, jos toinen kerran käy töissä? Keskustele miehesi kanssa tuntemuksistasi. Kai se pitemmissä parisuhteissa usein ajautuu tuohon, että toista pitää itsestäänselvänä, mutta niin kai sen pitäisi joltain kannalta ajateltuna ollakin. Että ei tarvitse koko ajn pelätä toisen lähtevän tmv. Tietenkin olettaen, että toista kohdellaan kuitenkin kauniisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

Entä miehesi sulle?
Toteutatko näitä?

Eikö se ole aika luontevaa, että kotona oleva tekee kotityöt, jos toinen kerran käy töissä? Keskustele miehesi kanssa tuntemuksistasi. Kai se pitemmissä parisuhteissa usein ajautuu tuohon, että toista pitää itsestäänselvänä, mutta niin kai sen pitäisi joltain kannalta ajateltuna ollakin. Että ei tarvitse koko ajn pelätä toisen lähtevän tmv. Tietenkin olettaen, että toista kohdellaan kuitenkin kauniisti.

Niinkuin kirjoitinkin että kotityöt teen koska hän käy töissä, tottakai. Ei vaan tule arvostusta. Sitä tarkoitin.
Ja enkä myöskään halua sitä että mieheni tarvitsisi pelätä että lähden vaan huomiota, hellyyttää.. sellasia pieni juttuja

Hyvä, että olet kertonut. Ota asia uudelleen puheeksi, nalkuttamatta, ja sano, että hänen käytöksensä antaa ymmärtää ihan toista, kuin sanansa. Kerro, mitä häneltä haluat ja miten hän sen voi antaa.

Olen sanonut kauniisti, olen sanonut rumasti ja kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Ehkä vaadin liikoja jos haluan hellyyttä silloin tällöin muutenkin kuin seksin merkeissä. Tai arvostusta siitä että olen kotona. Pieniä kosketuksia.

Olen sanonut kauniisti, olen sanonut rumasti ja kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Ehkä vaadin liikoja jos haluan hellyyttä silloin tällöin muutenkin kuin seksin merkeissä. Tai arvostusta siitä että olen kotona. Pieniä kosketuksia.

ehkä mieheni on vaan totaallinen juntti. Itseäni vaan pelottaa että pitemmän päälle jos tilanne ei muutu enkä saa huomiota ja hellyyttä haen sitä ehkä joskus muualta.

Toiset ovat tuollaisia... joko siihen sopeutuu ja hyväksyy asian, tai sitten ei.

Juuri naureskelimme, että meillä pussaillaan vain synnärillä ja vankilassa. :D Mutta minä siis tiesin alusta lähtien, mikä jörö äijäni on. Hän kyllä huomioi ja osoittaa arvostuksensa muilla tavoilla, kuin halailemalla tai pehmeitä puhumalla.

Ymmärrän kyllä, että sinulle asia voi olla todella kiusallinen ja harmittavainen. Ikävä, etten osaa olla avuksi.

Yhteistyössä