NYT KAIKKI MAMMAT HUOMIO!! TÄRKEÄ ASIA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
1 736
0
36
oletteko kuulleet tälläisestä hommasta, eli aloeveera tuotteista ja mehusta!! tällä sivulla lisää tietoa ----> http://on-line.fi/aloe2/?gclid=CIHu48Pol4wCFQ3lXgodmTae2w
onko kukaan käyttänyt nuota tuotteita, onko olleet hyviä ja oikeasti toimivia??
meillä kävi just äsken eräs mies kertomassa tästä ja itsellä on aina semmoinen epäluulo kaikkee tällästä kohtaan!!
kertokaa rehellisesti.. :) kiitos!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 16:41 vieras kirjoitti:
Ei jaksa kiinnostaa. Piilomainontaa!!!

sorry vaan mut sitä ei todellakaan ole!!!! juuri minua kiinnostaisi tietää että voiko tuohon luottaa ja onko oikeasti hyvää bisnestä!
itse olen ihminen jota ei helposti kyllä saa aivopestyä...
haluankin vastauksia niiltä jotka ovat tätä työtä tehneet tai tuotetta käyttäneet!! :)

Aloe Vera on siis kasvi...ja yksi maailman tutkituimmista aineista. Sitä löytyy todella monesta voide purkista. Aloe veralla on tunnettuja parantavia ominaisuuksia mutta sitä saa kyllä edullisemminkin ja terveet elämäntavat ovat paljon tehokkaampia terveyden parantajia.
Itse ainakin suhtaudun noihin ns. lääkekasveihin niin että ne on ok. kunhan niitä käyttää kuuri luontoisesti esim. ärtyneelle iholle ok.

mutta meidän aloe vera-tuotteilla sen sijaan on. Ternimaitokapselitkin tuli aikanaan kokeiltua, mutta ei ole aloe veran voittanutta. Kaikki skeptikot ovat täysin tervetulleita kokeilemaan, koska tuotteilla on todellakin kolmen kuukauden palautusoikeus, myös käytetyillä, ja asiakas saa rahansa takaisin jollei ole tyytyväinen.

Laittakaa sähköpostia tai yksityisviestiä, annan linkin kotisivuilleni, joilta saa lisätietoa aloe vera-kasvin hyötyominaisuuksista, monipuolisesta ja korkealaatuisesta tuotevalikoimasta sekä käyttäjäkokemuksista.

aloeverapostia@luukku.com