nyt kaikki vinkit kehiin!! yö valvottu sairaalassa supistusten kanssa joita tuli 10h säännöllisesti ja sitten loppuivat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
10h tuli säännöllisesti aamulla kuitenkin nuo miltei kokonaan lopahtivat
olin valvonut koko yön enkä saanut nukuttua sairaalassa. pistivät sitten aamulla kotiin odottelemaan että supistukset tulee uudelleen. no nytten nukuin n.3-4h ja nyt supistukset tulleet kipeiksi ja noin 8min välillä tullut nyt kaksi joita olen kellottanut.
alan olla niin väsynyt ja loppu tähän hommaan. kertokaa kaikki vinkit millä saan tämän jatkumaan nyt.

onko muilla kolmannen lapsen kanssa ollut tällaista että supistukset tulee ja loppuu ja tulee ja loppuu.. koska sitten on oikeasti alkaneet.

kävele äläkä pysähdy. ite kävelin kakkosen ulos kun supistukset lopahti aina ku meni istumaa kävelin n. 4 tuntia ympäri kämppää ja välillä kokeilin josko ne pysyy vaikkei kävelekkään enää. kyllä ne sit jäi ja tulikin kyllä sit kolmen minuutin välein ja sit minuutin välein... siitä alkokin kyllä aika rankka ja nopee synnytys mut aion kävellä kolmosenkin ulos kun sen aika tulee jos meinaa olla samanlaista..

Hei! Mulla oli vähän sama homma. Säännöllisiä kipeitä suppareita kesti joku 12h,sit ne vaan harveni ja loppu. Oltiin kans se yö sairaalassa valvomassa,ja sit alkuillasta (kun oli kokeiltu kävelylenkit ym ja odotettu ja toivottu) takas kotiin. Mutta mä onneks sain nukuttua sen yön kunnolla,ja sit iltapäivällä alko taas supistella ja se siitä iltaan tiheni ja kipeytyi.. Lapsi syntyi seur aamupäivällä. Voimia! Jos yhtään pystyt niin yritä nukkua.. Jos et pysty niin pysy liikkeellä!

ja mulla ois käynnistys ollu edessä parin päivän päästä jos ei olis alkanu syntyä, siks kävelin vaikka synnärille soittaessa sanoivat et mene nukkumaan ja lepää- älä rasita ittees. :O WTF. koitin siin selittää et mielummi varmaa näin ku se et supparit taas lopahtaa ni ei kuunnellu yhtään. ja sano vielä et oo vaan sielä kotona vaik 3min välein uudelleensynnyttäjällä tullut jo yli kaks tuntia supistuksia niin siltikin sanoi et pysy siel kotonas.. oli mukava täti..

seksiä!
ja joo, mulla tuo kolmonen teki samaa, taidetiin kolmesti olla sitämieltä että ei voi lähtee kotiin kun syntyy ihan muutamassa tunnissa. pskat, supisteli juu muttei mitään tapahtunu.

olen nukkunut jo ja sen aikana nämä tulivatkin takaisin ja kipeäksi. koitan mennä nyt suihkuun jos se teksi jotian näille. ei taas viitsisi turaah mennä sairaalalle.

Omalta kolmoseltani loppuivat supistukset, kun päästiin sairaalaan. La oli jo pari päivää yli ja sanoin etten takaisin lähde, matkaakin oli paljon. Odoteltiin vähän aikaa ja laittoivat oksitosiinitipan, kalvotkin puhkaistiin jossain vaiheessa. Mulla kohdunsuu oli kypsä synnyttämiselle, tarvittiin vain jostain syystä avitusta.
Rentoudu ja kävele. Lähde sinne sairaalaan ajoissa, synnytyshän voi edetä tosi nopeasti. Onnea koitokseen :)

Yhteistyössä