Nyt kiehuu taas pata ylitse...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkkä itsestäänselvyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelkkä itsestäänselvyys

Vieras
Mies täyttää pyöreitä ja lähti niitä sitten kaveriporukalla juhlimaan. No ei siinä mitään kummallista. No kuulinkin sitten, että juhlia ei pidetäkään poikaporukalla, vaan kavereiden tyttöystäviäkin on tulossa mukaan. Ja mikä mut suivaannutti oli se, että MUA ei ole kutsuttu noihin pippaloihin! Mut on jätetty kotiin kylmästi lapsenvahdiksi, vaan ei kelpuutettu juhlaseuraksi. No, en sitten leiponut miehelle kakkuakaan, vaikka olin niin luvannut. Sen verran loukkaannuin kun illan todelliset suunnitelmat selvisivät...No tuskin tää ketään liikuttaa, mut tulipahan purkauduttua...:)

hei haloo sun jos kenen pitää kans olla siellä.Meil ei moinen tulis kuuloonkaa,jos muittenki mammat menee mun miehen syndejä juhlistaa.Sen ymmärrän jos poikaporukalla
juhlittas.

Oltais joo jos asia olis etukäteen sovittu. Vaan mies ei alunalkaenkaan ole suunnitellut että mä osallistuisin noihin juhliin. Siks ei oo ketään hoitajaakaan lapsille hankittu. Ja näin juhlapäivänä aivan mahdotonta saada enää lapsia minnekään hoitoon puhumattakaan että edes haluisin enää mukaan juhliin kun todellisen tilanteen tajusin. Ottaa vaan niin päähän! Tuskinpa tulee edes yöllä kotiin, eiköhän suunnitelmiin kuulu "pitää hauskaa ihan kunnolla!"

mulle kävi hiukan samalla tavalla oli kylläkin miehen kaverin 30 synttärit, mua ei kutsutu kun olivat aivan itse miettineet fiksusti etten varmaan saa lasten vahtia, joten jäin yksin pois juhlista, ja kyllä suretti :(
sun kuuluisi myös olla SUN MIEHEN juhlissa, jos siellä on muidenkin naiset! soitapa miehellesi ja kerro mitä mieltä olet, laita lapset hoitoon ja lähde likkaporukalla baariin ja törmäät "vahingossa" miehes ystävä porukkaan siellä sitte ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oltais joo jos asia olis etukäteen sovittu. Vaan mies ei alunalkaenkaan ole suunnitellut että mä osallistuisin noihin juhliin. Siks ei oo ketään hoitajaakaan lapsille hankittu. Ja näin juhlapäivänä aivan mahdotonta saada enää lapsia minnekään hoitoon puhumattakaan että edes haluisin enää mukaan juhliin kun todellisen tilanteen tajusin. Ottaa vaan niin päähän! Tuskinpa tulee edes yöllä kotiin, eiköhän suunnitelmiin kuulu "pitää hauskaa ihan kunnolla!"

Voi räkä nyt kiehuu mullakin...etkö sais mistään hyvää hoitajaa? sanot kyl miehelle et aikas ruma temppu kun kavereitten mammat voi kyl olla miehes syndeillä...Nyt sut on sivuutettu ja pahasti.Ite luokkaantuisin verisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
sun kuuluisi myös olla SUN MIEHEN juhlissa, jos siellä on muidenkin naiset! soitapa miehellesi ja kerro mitä mieltä olet, laita lapset hoitoon ja lähde likkaporukalla baariin ja törmäät "vahingossa" miehes ystävä porukkaan siellä sitte ;)

Tää olis aika hyvä!

Yhteistyössä