nyt kiehuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suutunko turhasta??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suutunko turhasta??

Vieras
kävin tänään kaverin luona ja sitten näin kun sen tietokoneen näytössä välkkyi kuvia... nooh mie sitten katoin niitä ja se oli laittanut siihen välkkymään kaikki kuvat mitä sillä on koneella... jopa kuvia missä minä olin humalassa... jee ja yksi niistä minun humala kuvista on kuulemma ihan hänen 6v pojan suosikki mille se nauraa... voi vittu sanon mie...

kiva olihan siellä muittenkin kuvia mutta aika törkeetä laittaa ne kaikkien nähtäville.. saa kyllä olla varma että yhtään kuvaa ei minusta enää ota!!

ekana tajunnut ees suuttua.. mutta nytkun miettii niin suututtaa!! tekis mieli otta joku törkee kuva hänesta tulostaa ja tällätä se kaupan seinään...

Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Oletko tosissasi? Oishan se tietty ollu kohteliasta kysyä, mut...

olen tosissani kyllä.. kuvat oli otettu joskus aikaa sitten.. kiva ja nyt ne pyörii kaiken nähtävillä koneen ruudussa...jotka vain menee makkariin...

ei sentään mitään pervoa, mutta en todellakaan ole hehkeimmilläni.. yksi kuva oli otettu kun nukuin.. maha näkyi rumasti paidan raosta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sä olet vihanen että sun kuva näkyi hänen yksityisasunnossa, hänen yksityiskoneella? Kyllä. Sä suutuit turhasta.

joo mutta siellä voi käydä vaikka kuka tuttu.. jotain rajaa, minunkin nolaamisessa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

olen tosissani kyllä.. kuvat oli otettu joskus aikaa sitten.. kiva ja nyt ne pyörii kaiken nähtävillä koneen ruudussa...jotka vain menee makkariin...

ei sentään mitään pervoa, mutta en todellakaan ole hehkeimmilläni.. yksi kuva oli otettu kun nukuin.. maha näkyi rumasti paidan raosta...

relaa :kieh:

Onko sillä nyt niin väliä vilkkuuko ne siinä näytöllä vai pyytääkö kaverisi kaikki vieraat ensimmäisenä koneelle nauramaan sun kuvalle? Voihan se meinaan niinkin tehdä. Tai joku muu sun kaveri jolla on kuva susta. Ehkä se on jopa salaa laittanut sen nettii jollekin sivustolle esim www.katsokaamunnaurettavaakaveria.com ja siellä miljoonat on voinut nähdä sun kuvan.

Hei camoon. Se saa laittaa sun kuvan vaikka oman koneensa taustakuvaksi jos haluaa. Sitä ei lasketa "julkaisemiseksi" eikä "levittämiseksi".

Alkuperäinen kirjoittaja shiver:

relaa :kieh:

joo jotkut on niin julkisuuden kipeitä että laittelee kuviaan jopa koko kansan nähtäville.. minä en.. en ainakaan halua että tuossa kunnossa...

oisi ollut kohteliasta karsia se sammumis kuva ainakin pois kun mahakin törötti näkyvillä... kuva kuitenkin että lapset tykkää...!!

ja joku saa itse tuntoa pönkittää, kun saa näyttää minua tuossa kunnossa... jee...

Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:

Onko sillä nyt niin väliä vilkkuuko ne siinä näytöllä vai pyytääkö kaverisi kaikki vieraat ensimmäisenä koneelle nauramaan sun kuvalle? Voihan se meinaan niinkin tehdä. Tai joku muu sun kaveri jolla on kuva susta. Ehkä se on jopa salaa laittanut sen nettii jollekin sivustolle esim www.katsokaamunnaurettavaakaveria.com ja siellä miljoonat on voinut nähdä sun kuvan.

Hei camoon. Se saa laittaa sun kuvan vaikka oman koneensa taustakuvaksi jos haluaa. Sitä ei lasketa "julkaisemiseksi" eikä "levittämiseksi".

mutta onko tollainen kaverilta reilua?? kuka muu ei olisi moksiskaan jos itelle kävisi näin...

Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:

mutta onko tollainen kaverilta reilua?? kuka muu ei olisi moksiskaan jos itelle kävisi näin...

No mua ei ainakaan haittaisi. Vain joka kymmenes kuva musta onnistuu eli en voi vaatia ettei muita saa koskaan näyttää missään :) Mun mielestä aika pinnallista ja pikkumaista suuttua tuosta. Tuskin sen luona käy tuhansia ihmisiä? Ja varmasti olette kaikki tuttuja jotain kaikki on nähnyt millainen sä oikeesti luonnossa olet? Niin mitä väliä yhdellä huonolla kuvalla on?

No kyllähän se kaveri saa laittaa niitä kuviaan vilkkumaan koneeseen mutta enpä minäkään riemusta kiljuisi jos oma kännikuva siellä kaverin taustakuvana vilahtelisi. Pyytäisin ystävääni poistamaan sen jos se minua haittaisi.

Miksi sä et yksinkertaisesti pyydä kaveriasi poistamaan sitä kuvaa sieltä koneeltaan? Miten te saatte näistä helpoista asioista aina maailman luokan draamaa aikaiseksi..

Onhan se vähän ärsyttävää, mutta ehkä kaveris ei ollu tajunnu, että sua vois haitata paljonkin? Mä en myöskään tykkää, että musta otetaan huonoja kuvia ja sit esitellään kaikille :D Sen verran pinnallinen olen. Jos mulle kävis noin, pyytäisin kaverilta, että poistais sit mun kuvat sieltä. Jos ei suostuis, niin ei se kyllä mikään kaveri ole kun ei ota toisia huomioon...

Miksi sä et yksinkertaisesti pyydä kaveriasi poistamaan sitä kuvaa sieltä koneeltaan? Miten te saatte näistä helpoista asioista aina maailman luokan draamaa aikaiseksi..

Aivan. Sano että eiköhän se kuva ole jo tarpeksi nähty ja että miten ne voi nauttia kännikäisen vahtaamisesta. Ei taida olla kaikkein fiksuimpia se sun kaveris.

Alkuperäinen kirjoittaja f:

Aivan. Sano että eiköhän se kuva ole jo tarpeksi nähty ja että miten ne voi nauttia kännikäisen vahtaamisesta. Ei taida olla kaikkein fiksuimpia se sun kaveris.

eipä niin pitää pyytää poistamaan.. mutta näiköhän poistaa..

otti vaan aivoo kun näkee tolleen yhtä äkkiä..

ja hänkun tietää että inhoon sitä kuvaa olen pyytänyt hävittämään sen jo aijemmin kokonaan.

ja ei minusta tarvitse aina hyviäkuvia näkyä mutta tämä on jo liian nolo...

Yhteistyössä