Nyt Kiltit ihmiset apuja. Unikouluun 10kk ikäiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Onko kukaan käynyt jossain ulkopuolisessa unikoulussa. Oliko apua? Miten sinne pääsi?

Meidän poitsu on nukkunut 3kk tosi huonosti yöt. Aluksi auttoi tutin laittaminen muutaman kerran yössä. Nyt ei enään sekään. Vaan herää itkemään jo tunnin päästä nukahdettua ja tätä jatkuu koko yö. Viime yönäkin heräsi ihan kunnolla ja olisi ollut pirteä leikkimään ja muuhun. Mutta en reakoinut siihen mitenkään...päättipä sitten huutaa kaksi tuntia ja sitten nukahti. Oli vieressä ja sylissä ja huutaa vaan...tätä on nyt ollut kohta kolme viikkoa...öisiä itkuja. Lastenlääkräillä olen käyttänyt...ei ole löytänyt mitään vikaa. Muuta kun on sairastellut niin on jäänyt heräilyt päälle.
Tassuttelua saa kyllä tehdä poutsulle...niin viime yönäkin tassuttelin tunnin kunnes en jaksanu enää tuloksettomana ja otin viereeni missä sitten aikansa pyörittyä alkoi huuto.

Mistä apua. Onko muilla samanlaista?

Aika rättäämistä yöt on meilläkin |O nyt en ota enään viereen. Viimeyönäkin istuin tunnin pinniksen vieressä ja pidin kättä pojan päällä |O
Älä ota pois sängystä, oo vaan siinä vieressä ja tassuttele.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
Onko kukaan käynyt jossain ulkopuolisessa unikoulussa. Oliko apua? Miten sinne pääsi?

Meidän poitsu on nukkunut 3kk tosi huonosti yöt. Aluksi auttoi tutin laittaminen muutaman kerran yössä. Nyt ei enään sekään. Vaan herää itkemään jo tunnin päästä nukahdettua ja tätä jatkuu koko yö. Viime yönäkin heräsi ihan kunnolla ja olisi ollut pirteä leikkimään ja muuhun. Mutta en reakoinut siihen mitenkään...päättipä sitten huutaa kaksi tuntia ja sitten nukahti. Oli vieressä ja sylissä ja huutaa vaan...tätä on nyt ollut kohta kolme viikkoa...öisiä itkuja. Lastenlääkräillä olen käyttänyt...ei ole löytänyt mitään vikaa. Muuta kun on sairastellut niin on jäänyt heräilyt päälle.
Tassuttelua saa kyllä tehdä poutsulle...niin viime yönäkin tassuttelin tunnin kunnes en jaksanu enää tuloksettomana ja otin viereeni missä sitten aikansa pyörittyä alkoi huuto.

Mistä apua. Onko muilla samanlaista?
Täällä saman ikäinen kaveri ja samat ongelmat.Illat ja yöt menee päin peffaa.Neuvoja mullekkin kiitos.

Tyttö 8kk on ikänsä ollut huono nukkumaan. Yöt on jatkuvaa heräilyä.
Neuvoja ei ole siis oikein antaa, mutta lukisin myös mielelläni vinkkejä tai kokemuksia.

Olen vana niin väsynyt istumaan pinniksen vieressä.....helpompaa ottaa viereen niin saa itekkin oltua pitkällään ja levät...kun tunnin on vaan istunut ja tassutellut.

Onko kukaan kokeillut sitä rajumpaa unikoulua? Mun sydän ei oikein kestä sitä....mutta parit tutut suositelleet sitä. En tiedä pitäiskö mies puhua siihen pitämään sitä?

Yhteistyössä