Nyt kiristää

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
mies lähti (kas kummaa ) äsken töihin, mut oli sit kuitenki pakko vielä valittaa siitä et a. kissat tulee meille ja b. kuinka parveke on niin ahdas ja miks oon hankkinu sinne viel kukkalaatikon sitä pienentämään.
Välillä vaan mä mietin et jaksaako vai ei ku toinen ei pahemmin kotona ole ja kun on niin sit valittaa

Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
No jo on aiheet valittaa :/

On joo ja noi kissat on viel periaatteessa meidän kissoja, jotka on ollu nyt hermolepolomalla mun mutsilla ja mutsi menee mökille lomalle eli tuo kissat meille matkallaan. Mökillä niille ei o mitään tarhaa tms siellä on rauhotusaika ku linnut pesii ja matkaa niille tulis reilu 600 km autossa - mut ei, ku herra ei sit tykkää ku laatikko on vessassa ja hiekat leviää :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Varmasti pitemmän päälle ahdistavaa, muistan tunteen :/ Toivottavasti saatte asioita puhuttua :hug: :hug: :hug:

Alkaa vaan olla se vaihe et ei jaksa enää perustella ja puolustella et miks ja minkä takia.

:hug: :hug: :hug:

Kiitos. Kyl kai tää tästä taas sit.

Varmasti pitemmän päälle ahdistavaa, muistan tunteen :/ Toivottavasti saatte asioita puhuttua :hug: :hug: :hug:

Alkaa vaan olla se vaihe et ei jaksa enää perustella ja puolustella et miks ja minkä takia.

Mun mielestä tuollaista ei pitäisi joutua tekemään :ashamed: Meillä oli exän kanssa niin että lopulta piti tehdä tiliä siitäkin miten syötän lapselle puuroa, se oli tosiaan ahdistavaa aikaa :(

Mun mielestä tuollaista ei pitäisi joutua tekemään :ashamed: Meillä oli exän kanssa niin että lopulta piti tehdä tiliä siitäkin miten syötän lapselle puuroa, se oli tosiaan ahdistavaa aikaa :(

No katotaan hetken matkaa eteenpäin jos tää on taas joku stressivaihe vai pysyvämpää ja teen sit sen mukaan ratkasut.

Yhteistyössä