nyt kyllä jännittää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mun ystävätär on sit nyt lähtenyt synnyttämään :)

mua jännittää ihan sairaasti ystäväni sani87 puolesta.toivottavasti menee kaikki hyvin, niinku varmaan meneeki, ja saavat pienoisen juniorinsa ehjänä syliin. :flower:

äijä sano mulle ku olin ihan täpinöissäni, "mitä me jännitetään, ka se on jännempää niille"

ei oo :D :whistle:

joo :)

mä kans odottelen sitä koska siellä pääsee käymään, et näkee sen pikkusen joka on saanut kuunnella minunkin ilot ja surut jo monen kuukauden ajan. pitää katsastaa onko luotettava :D

sovittiin kaverin kanssa että mä en tuu käymään ennenku hän pyytää, koska varmasti siellä laukkaa porukkaa jo muutenki jatkuvasti, että mä tuun sit ku hänelle passaa ja on saanu huilittua.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
sovittiin kaverin kanssa että mä en tuu käymään ennenku hän pyytää, koska varmasti siellä laukkaa porukkaa jo muutenki jatkuvasti, että mä tuun sit ku hänelle passaa ja on saanu huilittua.

Olisipa kaikki ihmiset noin huomaavaisia kuin sinä! :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Olisipa kaikki ihmiset noin huomaavaisia kuin sinä! :flower: =)

en ois kyllä ite huomannu tollasta puolta ku ite en oo ollu raskaana, mut täällä sitä joskus sanottiin että noin ois ok tehä, niin huomasin että aika fiksua.ei ois ittellä tullu mieleen ollenkaan.

Yhteistyössä