Nyt kyllä kerrotte äidinmaidon korvikkeesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli kun lämmitän korviketta tuttipullossa niin kuinka kauan se on vielä käyttökelpoista? Sen tiedän ettei uudestaan saa lämmittää, mutta kuinka kauan sitä uskaltaa vielä tarjota?

Ainakaan ei saa lämmittää toistamiseen ja jos haluaa säilyvyyden,itse sujauttaisin pullon johonki termostaskuun esim hoitolaukun ja olen netissä nähnyt erillisiä pieniä termoslaukkuja pulloille,hävitin vain sivun :| olisin ostanut muuten.

Säilyy lämminvesihauteessakin (kippoon lämmintä vettä ja tuttipullo siihen) syöttölämpimänä. Esikoiselle saatoin antaa max. 2 tuntia vanhaa maitoa. Hengissä on vielä. Tuoreempi on tissitapaus, joten ei oo tota ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Ainakaan ei saa lämmittää toistamiseen ja jos haluaa säilyvyyden,itse sujauttaisin pullon johonki termostaskuun esim hoitolaukun ja olen netissä nähnyt erillisiä pieniä termoslaukkuja pulloille,hävitin vain sivun :| olisin ostanut muuten.

Tuo termoslaukku ei kylläkään pidennä maidon säilyvyyttä mitenkään. Ideana on se, että jos vauva ei juo jäähtynyttä maitoa niin se pysyy lämpimänä.

Yhteistyössä