Nyt lähtee ylimääräiset kilot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarkettaM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarkettaM

Uusi jäsen
22.04.2008
1
0
1
Mahtipontinen otsikko, mutta halukin on tällä hetkellä kova.

Kiloja on tällä hetkellä +10kg verrattuna aikaan ennen raskautta. Lapsi syntyi viime vuoden lopulla.

Ajatuksena olisi alkaa käyttämään aikaa kävelyn/hölkkäily/juoksun muodossa ulkoilmassa nyt kun kelitkin alkaa paranemaan.

Keskustelin tuttavani kanssa joka on oikea himoliikkuja, ja hän sanoi että jos haluan rasvoista eroon niin pitäis hankkia sykemittari jotta liikkuminen tapahtuu oikealla sykealueella. Kauppasipa omaa vanhaa Polaroidin sykemittariaankin 50 eurolla.

Raha on kuitenkin tiukassa, ja törmäsin sykemittareita etsiessäni tähän tarjoukseen. Nyt kysymys kuuluutin että onko teillä kokemusta tuosta mittarista? Halpa ainakin olisi, ja mukaan sais vielä jonkun treenaus DVD:n.

Ainoa huono puoli minkä tuossa itse huomasin oli se että se tulee vasta reilun(?) kuukauden kuluttua, mutta toisaalta tässä pitänee kuitenkin ottaa aluksi aika rauhallisesti muutenkin.

Hei.

Ihan ok tarjous varmasti, ts. en tiä toimiiko mutta jos ei toimi niin ei onneksi paljoa maksa ja lehti on hyvä ja dvd:lläkin saatttaa olla jotakin kivaa.

Mutta tosta sykemittarin tarpeellisuudesta, ei sitä perusliikkuja tarvitse. Ton oikean rasvanpoltto/peruskunnon kohotus sykealueen tunnistaa sillälailla että liikut niin että pystyt puhumaan puuskutta samalla. Sitten jos haluat "ammattimaisemmin" ruveta kohottamaan esim. juoksukuntoa ja tähtäät maratonille tms. on tosta sykekellosta hyötyä.

Kiva leluhan se kyllä on, mutta jos rahat tiukassa niin ei todellakaan laihdutuksen kannalta välttämätön.
Lisäksi ainakin mun ihan kunnon kalliissa polarin ja suunnon sykekelloissa on useasti häiriöitä, esim. jos liikut junaradan vieressä (Niinkuin minä) pääsääntöisesti kello näyttää ihan mitä attuu, myös ryhmäliikunta tunneilla kello voi ottaa häiriöitä muiden kelloista.

Mulla toi sykevyö. Ja aika hankala käyttää. Saan minä siihen sen sykkeen näkymään,mutta ohjeita hirveästi ja monimutkaisia, en ole vielä saanut aikaiseksi plarata niitä ajatuksella läpi. Ehkä kaikissa vöissä on se opetteleminen ajan kanssa.

Yhteistyössä