nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
:o :kieh:
yks likka tuolla kirppispuolella nikillä Taija89 oli myymäsä vero modan farkkuja.
no mä ostin ne siltä ja oon maksanu ne jo yli viikko sitte mut se ei oo lähettäny niitä mulle.
kyselin housuja ja aiko postittaa ne heti kun raha sillä näkyy.
noh,huomasinpa tuosa ku kattelin sen huutis ilmotusta et se on myyny ne farkut jotka mä olen sille maksanu niin jollekki muulle huutiksen kautta 6 päivää sitten!!! siis ei kai tää voi olla totta :o
se ei vastaa mun yv:hen...

kiitos kun laitoit nimimerkin esille, minusta se on ihan oikein. tietää muut sitten varoa! toivottavsti asia selviää. laita sähköpostia asiasta, voihan olla että käy harvemmin palstalla?

huutiksesta saat tiedot jos huudat jonkun hänen kohtaan ja voitat. olisko hällä mynnissä vaikka klemmari (siis jotain super halpaa???)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
en tiiä ku etunimen ja s-postiosotteen.
saako sieltä huutiksen kautta tietää koko nimeä ja osotetta mitenkää?

Kuinka niin,jos olet voittanut huudon sinulle tulee automaattisesti näkyviin myyjän oikea nimi,osoite ja puhelinnumero,sekä sähköpostiosoite tietty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuinka niin,jos olet voittanut huudon sinulle tulee automaattisesti näkyviin myyjän oikea nimi,osoite ja puhelinnumero,sekä sähköpostiosoite tietty.

teki kaupat tän kirpparin kautta, mutta myyjä myöny samat farkut huutiksessa! lue ja kirjoita sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä myyjä oli myynyt niitä samoja housuja niin 2+ kirppiksellä kuin huutonetissäkin.
Näin ainakin Ap.n aloituksesta ymmärsin. Ja Ap oli ostanut ne kirppispalstalta

Itse ostin paidan joka oli myyjän mukaan ensiluokkainen ja todella uudenveroinen...sain puseron ja valkoiseksi mainostettu pusero oli likaisen siniseksi värjäytynyt. Ei todellakaan sitä mitä myytiin. Kyllä otti päähän, päätin etten osta ikinä enää mitään kuvauksen ja hämärän kuvan perusteella.

ostaja oli antanu palautetta 30.4 hyvistä kaupoista ja mä olin jo tuolloin maksanu ne farkut!
mä teen rikosilmotuksen iha periaatteestaki vaikka farkut makso vain 8?.

huuda ne sen rintsikat, sulkeutuu tänään ja maksaa ny0,5euroa, saat ainakin tiedot itsellesi!! ja tee rikosilmoitus, jos ei vastaa sun posteihis ja sovi asiaa korkojen kera!! tietoisesti tehty, jos palautteenkin on jo ennen maksua saanut toisista kaupoista!

Todella törkeästi tehty.
a055.gif

just katoin omat yv:t ni se on kirjottanu mulle 28.4 et sai mun viestin jossa kerroin maksaneeni farkut sille.
ja 30.4 ostaja huutiksessa on antanu palautteen et kiitti kaupoista.
laitoin huutisostajalle viestii et antaa ne yht.tiedot et myös minä oon ne sille maksanu!
voi v*ttu!

Yhteistyössä