V
vierailija99
Vieras
Minä en ole koskaan heidän arvomaailmaansa ymmärtänyt enkä tule sitä myöskään ymmärtämään. Olen kuitenkin antanut lapseni olla yhden lesta-tytön kaveri. Tyttö joskus puhunut minun tyttärelleni jotain Jumalasta yms. mutta olen antanut hänen leikkiä tämän kanssa, vaikka en haluaisi että hän joutuu tuollasta lätinää kuulemaan. Eilen tuli tyttö koulusta itkien kotiin ja kertoi että hän on saatanan lähettiläs, eikä pääse koskaan taivaaseen ja että juuri tämä lesta-tyttö näitä juttuja sanonut hänelle.
En voi käsittää miten joku voi kasvattaa ja aivopestä omaa lasta sanomaan noin toisille, olen todella vihainen ja raivoissani.
Tekisi mieli kieltää lastani kokonaan leikkimästä tuon tytön kanssa. toisaalta olleet jo useamman vuoden kavereita, mutta en haluaisi että tyttäreni kärsii hänen takiaan. Mitä mieltä? Onko teillä kokemuksia lestadiolaisista?
En voi käsittää miten joku voi kasvattaa ja aivopestä omaa lasta sanomaan noin toisille, olen todella vihainen ja raivoissani.
Tekisi mieli kieltää lastani kokonaan leikkimästä tuon tytön kanssa. toisaalta olleet jo useamman vuoden kavereita, mutta en haluaisi että tyttäreni kärsii hänen takiaan. Mitä mieltä? Onko teillä kokemuksia lestadiolaisista?