Nyt loppu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Nimittäin tuo pelleily tuol duunis. Mun duunikamuna on ollu sijainen viimeset 6 viikkoo ku työkaveri on ollu saikulla. Oon siis erityislasten iltiksen ohjaaja. Ja tää sijainen ei todellakaan ole ollu sieltä parhaimmasta päästä.. Taitaa olla ihan sieltä toisesta päästä..

Maanantaina saan taas duunikamuni takas kun se palaa saikulta! Hienoo! :D Päästään taas kunnolla vauhtiin, hetken kyllä taas kestää saada sakki ruotuun kun tää sijainen ei selkeestikään ole ymmärtäny koko aikana että kuin tärkeetä johdonmukaisuus on.. :kieh: Ja näppärästi aina vetelee mattoa mun jalkojen alta. Noh, ny ei tarvii sitäkään enää kestää :D

Mutta sainpas mä sentään uuden lapsen ruotuun. Tähän se on testannu kaikki mahdolliset rajat ja RANKALLA kädellä mutta tämä päivä oli ihan erilainen. Aamulla vielä yritti mutta kun totes ettei onnistu niin sitten oli loppupäivän ku eri lapsi. Ihanaa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Loistavaa :).

Tuollaiset onnistumisen hetket tosiaankin palkitsee, ja auttaa jaksamaan työssä.

Kivaa viikonloppua!

Kyllä ehdottomasti. Just noiden hetkien takia mä työssä jaksankin ja ylipäätään teen tuota työtä. Oli se niin mahtava kattoo ku laps lähtee levee hymy kasvoilla kotiin, kädessä reissuvihko johon olin hänen päiväänsä kehunut.

Kivaa viikonloppua sulle kans! :)

Yhteistyössä