Nyt loppui mun Pampperssien osto!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WillHelmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WillHelmiina

Vieras
Koko vauvan vaippaiän, melkein siis kohta vuoden, olen keskittänyt vaippaostokset Pampers -merkkiin (mukana myös kevyttä kestoilukokeilua), koska ajattelin että kun kerran vaippoja täytyy ostaa, niin ostetaan nyt sitten samaa että saa edes jotain hyötyä... Eli olen siis kerännyt näistä pisteitä joilla sitten saa valitsemansa lahjan kun kerännyt tarpeeksi. Ja ihan lasten Disney sähköhammasharjaa silmälläpitäen niitä ole kerännyt. Ja NYT, kun pisteitä uupuu enää parin paketillisen verran, on sähköhammasharja sitten hävinnyt lahjaluettelosta!!!!!!

Teittekö tämän tahallaan, Pampers???!! Kun tilin saldo suurenee niin lahjat listalta "häviää"?? Nyt siellä ei enää ole mitään mitä haluaisin; pattereita, pesuainetta tai shampoota... Ja aivan ääliömäinen on muuten pisteytyskin; jokin hiekkalelusetti (joita saa tavaratalosta parilla eurolla) 1300 pistettä kun taas pyykinpesuainepaketti 1000p. Sähköhammasharja olis ollut 2500p. JOten tuntuupa HUIJAUKSELTA ja aloin ostamaan heti Liberoa, ha!! Turhaan kerännyt niitä pisteitä, ärsyttää!!!!

No tämä oli nyt ensimmäinen keräilyjuttu kun eka lapsikin vasta on joten ei ole kokemusta. Onko joitain muitakin mihin ei kannata uhrata edes ajatustakaan? ÄRRRRSYTTÄÄ vaan niin kun olen tähän kuluttanut aikaa; kirjautunut nettisivuille, näppäillyt koodeja, säilyttänyt kiltisti kaikki kuitit... ja *tsädäm* tuotetta ei enää yksi päivä ole!

• Tykkää
Reactions: Jeppuli78
Mulla ei edes riitä viitseliäisyys mihinkään keräilyjuttuihin.
No joitain ravintoloitten leimakortteja olen joskus käyttänyt niin, että on tullut joku ilmainen lounas/pizza tms.

Mitähän laki mahtaa tuollaisesta käytännöstä sanoa? Onko tuo ihan laillista hommaa? Kyllä kait...

Alkuperäinen kirjoittaja öh?;27565254:
Ihanko OIKEASTI joku siis keräilee niitä pisteitä saadakseen muutaman euron arvoisen hiekkalelusetin, pyykinpesuainepaketin tai jonkun halpispatteri"sähkö"hammasharjan..? Olen sanaton.

No oli siellä Braunin sauvasekoitinkin ;)

[QUOTE="Nekku";27565256]Mene töihin. Ihan oikeasti mene töihin. Siellä saa taas aikuisten asioilla täyttää pollan ja pian jo naurattaa tuo pampersin pistekausti.[/QUOTE]

No mulla on tässä korkeakoulututkinto just työn alla ja hoidan vielä alle vuoden ikäistä kotona.. Että kyllä liikkuu päässä muutakin kuin pelkät pampperssit, älä huoli!

Tulee mieleen kun Pampersin kauppa lopetettiin joskus varmaan 7-8 vuotta sitten. Millä hädällä mammat tilaili sieltä leluja ja valitteli täällä, kuinka eivät saaneet maatilaa. Tavaroita tuli ja meni ja pakettien merkeillä käytiin täälläkin kovaa kauppaa. Sitä ihmettelen, kuinka kaikilla riittikin niitä merkkejä, kuinka hirvästi käyttivät niitä vaippoja, meillä oli siihen aikaan kaksi vaipoissa ja toiselle ei käynyt muut kuin Pampersit ja siltikään meidän merkit eivät niihin maatiloihin riittäneet. Paloauto on yhä tallella ;) Ja viimeisillä merkeillä saatu helistin meni lahjaksi muille.

Siis kyllähän ne lahjat vaihtuu. Ihan Liberollakin. Loppuu varastosta tai muuta. Kysyitkö onko niitä vielä varastossa. Libero ainakin vaihtelun vuoksi vaihtaa niitä lahjoja, mutta varastossa niitä on, eli kysymällä voi sellaisen vielä saada.

Yhteistyössä