A
Apua kaivataan..
Vieras
Olen tehny testejä, käynyt hcg arvon otattamassa verestä (negaa molemmat), käynyt neuvolan terkkarilla ja sieltäkin vastauksena mahdotonta olla raskaana.. Eli pari viikkoa sitten tuli kipukohtaus alamahalle joka kesti 10min suunnilleen ja veti mahan kuralle päiväksi, viisi päivää siitä alkoi menkkamaiset kivut mutta ei niin kovat kuin yleensä mulla ja vasen jalka tuli samalla kipeäksi (meni ohi buranalla), alkoi tuhruvuoto jota tuli vain paperiin pari päivää, sen jälkeen alkoi enemmän vuotaa joka ei ollut niin runsasta kuin yleensä mulla on, sidettä saa vaihtaa usein mutta nyt max kupillinen tuli viikon aikana, kesti sen 4 päivää ja sitten tuli yhden päivän niukemmin ja pari päivää oli poissa ja yhden päivän taas tuli ja sitten loppu.. On ollut etovaa oloa, närästystä, vihlaissut oikealta alamahalta pari kertaa, pitkän automatkan jälkeen illalla tuli paineen tunne alamahaan, ihmeellinen vatsakramppi tuli koko mahaan joka kesti vain hetken+etova olo ennen sitä ja sen jälkeen ei mitään tuntemuksia kun kramppi meni ohi, huimaa välillä ja leukkarit ollut koholla 11 ja verenpaineet matalat kun yleensä ollut 124/65 niin nyt 115/56.. Lämmöt koholla aina iltasin.. Onko kellään minkäänlaista kokemusta tämmösestä mitä vois olla muuta jos ei raskautta ole??