Nyt mä löysin sen elintärkeän työkalun neulojalle!! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ja tätä on etitty ties kuin kauan ja nyt se sitten löyty!! Eli tällanen:

s-koukkuamiskoukku.jpg

Kun tulee paljon neulottua ja monesti neuleen reunasta poimii silmukoita niin se ensin virkkuukoukulle ja sit vasta puikolle -säätö on tosi ärsyttävää. Tuossa on kierteet tossa alareunassa joten tuon saa suoraan kaapeliin kiinni. Ja silmukat saa suoraan kaapelille! :D Ihanaa!

Just pitäs alottaa taas silmukoiden poimimishomma, 250 silmukkaa pitäs poimia yhden takin helmaan ja vielä toiseenki kertaan sama homma ku takissa on sellanen helmaröyhelö. Taidan ootella sen aikaa että saan pari tollasta hommattua.. :whistle:

Mä oon niin pösilö, että en osaa tuota käyttää. Vedän ihan perinteisellä metodilla vaikka se onkin ehkä vähän hitaampi :D
Katselin tuollasta nimittäin kanssa... oon itsestäni hurjan ylpeä, kun en ole tuntenut hinkua ostaa lankaa moneen viikkoon ja ajattelin josko palkitsisin itseni tuolla... no eipä tee tuotakaan mieli :p

http://www.tinttamarelli.fi/product_info.php?cPath=16_34_68&products_id=1731

Jos ei oo ennestään KnitPro -puikkosettiä ni kannattaa tilata samalla kaapeli :D

Muoks. Itseasiassa, jos ei oo viel KnotPro -puikkosettiä niin kannattaa hommata! :D Mahtavat puikot, muihin en oo sen jälkee koskenu ku noi hommasin!

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mä oon niin pösilö, että en osaa tuota käyttää. Vedän ihan perinteisellä metodilla vaikka se onkin ehkä vähän hitaampi :D
Katselin tuollasta nimittäin kanssa... oon itsestäni hurjan ylpeä, kun en ole tuntenut hinkua ostaa lankaa moneen viikkoon ja ajattelin josko palkitsisin itseni tuolla... no eipä tee tuotakaan mieli :p

Mä en oo tollaseen saavutukseen viel pääsykään.. :flower: :snotty: