NYT MÄ PERHANA OLEN LOUKKAANTUNU!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

takemyhand

Jäsen
02.06.2007
463
0
16
Mun kaveri soitti äsken ja puhuttiin kaikkee, ihan normaalii puhetta ja naisten juttuja ja bla bla blaaaa!!!
Mutta sitten tuli puhe mun ihanasta pojasta... Hän itse kysyi ekana että miten poika syö ja sillee... No sanoin että tosi hyvin kaikki menee nykyään, puurot,vellit, soseet jne!!!!!

Arvaa mitä tämä siihen sanoi: No sehän onki jo bulldogin ja norsun näköinen (hänellä itsellä ei ole lapsia)... Ja ei minun mielestä ole sen näköinen (kattokaa vaikka proffasta)!!!!
Arvaa jos mulle tuli paha mieli :'(
Vai ylireagoinko liikaa? Mä löin luurin kiinni!!!! Mitä te olisitte tehneet???

Siis mä ite en ikinä olisi noin sanonnut pienestä vauvasta....

Olipa suloinen poju kuvassa =) En kyllä ymmärrä mitä kaverisi moisella kommentilla oikein yritti tarkoittaa, mutta sun loukkaantumisen ymmärrän täysin! :hug: Mutta muista, ettei se kerro sinusta tai pojasta yhtään mitään, mutta sitäkin enemmän kaverisi tyhmyydestä.

Söpö poika! saatoit kyllä sinänsä ylireagoida, että varsinkin tuollaiset eläinnimitykset edustavat ihmisille niin eri asioita. Niitä voidaan sanoa ihan hellittelytarkoituksessa (söpö kuin porsas - ja kuitenkin äiti voi loukkaantua). Meidän vauvaamme on "nimitelty" vaikka miksi eläimiksi, mutta en minä ole loukkaantunut, koska tiedän että niitä ei ole pahalla tarkoittettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Söpö poika! saatoit kyllä sinänsä ylireagoida, että varsinkin tuollaiset eläinnimitykset edustavat ihmisille niin eri asioita. Niitä voidaan sanoa ihan hellittelytarkoituksessa (söpö kuin porsas - ja kuitenkin äiti voi loukkaantua). Meidän vauvaamme on "nimitelty" vaikka miksi eläimiksi, mutta en minä ole loukkaantunut, koska tiedän että niitä ei ole pahalla tarkoittettu.

Liekkö bulldogiksi kukaan hyvällä nimittelee? Ihana koira, mutta en ole koskaan kuullut, että ihmistä niin "helliteltäisiin"...

Olipa kyllä ikävästi sanottu. Söpö nappisilmälapsi on :). Älä piittaa, kyllä tuo minustakin vähän kateelta kuulostaa. Jos ei sitten ollut vitsiksi tarkoitettu? Noin hönttejä vitsejä voi tietysti päästään suustaan vain lapseton :/.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
tosi typerästi kaveris sano.... ja sitä paitsi poikasi on tosi söpö

peesi. jotkut ei vain ajattele mitä sanovat, sama pätee minuun sammakoita vain pääsee suusta.
riippuu paljon millä tavalla asian sanoo, söpö kuin porsas ei mun korvissa kuullosta pahalta jos sen hyvällä sanoo. vaikea selittää...

Olipa tosi tökerösti sanottu. Poika on tosi suloinen ja muistuttaa kyllä kaikkea muuta kuin norsua. Oikeasti lapsi ei ole yhtään ylipainoisen näköinen, vaan vauvanpyöreä. Ole vain ylpeä söpöstä pojasta ja yritä unohtaa todella typerät kommentit. Luultavasti hän on vain kateellinen sinulle ihanasta vauvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Liekkö bulldogiksi kukaan hyvällä nimittelee? Ihana koira, mutta en ole koskaan kuullut, että ihmistä niin "helliteltäisiin"...

Mutta niinku itte sanoit ihana koira =)

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Niin buldogi on musta söpö koira ja ajattelin, että ehkä lapseton ihminen voisi silläkin "hellitellä", vaikka äidin korvissa voikin kuulostaa tökeröltä. Riippuu aika paljon siitä millä äänenpainolla kaveri tuon sanoi. Jos kaveri ihan selvästi ilkeili, taitaa hän olla kateellinen sinun suloisesta lapsestasi.
Todellinen hurmuripoika tuolla kuvassa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mami86:
juu, kyllä mä olen pikku-miestä sanonnu "pikku pullukaksi" ja "pallero"
Mutta en ikinä bulldogiksi tai norsuksi... Ei nuo sanat oikein vauvalle sovi :ashamed:

Kai se riippuu sanojasta ja äänensävystä...
Mun siskon poikaa mä sanon rimpulaksi ja rimppakintuksi kun on semmoinen pieni laiheliini.
=)

Kiitoket kaikille vastanneille :hug:
Tuli hieman parempi mieli!!!!! Ja kyllä mä olisin tajunnu jos se olisi sanonnu että esim. ihana kuin koiranpentu tai jotain.... Mutta vihaisesti sanoi että bulldogin ja norsun näköinen :kieh:

Tuli hieman parempi mieli!!!!! Ja kyllä mä olisin tajunnu jos se olisi sanonnu että esim. ihana kuin koiranpentu tai jotain.... Mutta vihaisesti sanoi että bulldogin ja norsun näköinen :kieh:

Olisit sitten vaan sanonut sille, että hiljaa lehmä!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:

Olisit sitten vaan sanonut sille, että hiljaa lehmä!! :D

juu, kyllä mulle nyt jälkeenpäin tulee vaikka mitä mieleen että mitä olisin voinnu sanoa (paras viisaus on jälkiviisaus).
Mutta kuin löin ton luurin kiinni :kieh:

Sitten hän on vain yksinkertaisesti kateellinen. Kai nyt tuollaisen täydellisen söpöläisen haluaisi kuka vain! :)

sulonen pallopää pullerohan tuo on, mutta ei yhtään bulldogin ja norsun näkönen. meiän poitsu on paljo saman näkönen pallopää pullero. kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaisia lapsia, vähä isopäisempia ja pullukampiaki.

Yhteistyössä