Nyt mä sen keksin:)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japajajee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Japajajee

Vieras
Mä oon ihan hirmuinen sokerirotta, aina tekee mieli jotain hyvää (karkkia, suklaata tms.). Voisin syödä karkkia vaikkapa joka päivä!

Mutta nyt olen löytänyt terveellisemmän/vähäkalorisemman tavan tyydyttää makeanhimo:)!!! SYÖN TIKKAREITA! Niissä on vain vähän kaloreita, mutta silti auttavat pahimman makeannälän ohitse (kestävät kauan, kun imeskelee)!

Nyt siis olenkin syönyt karkkia viimeksi lauantaina (tikkareita ei lasketa) ja se on mulle hieno saavutus!

Laihduttajat, kannattaa kokeilla!

:)

sairasta ja menetä makuaisti se toimii... :laugh: mulla ainakin tällä hetkellä, karkki ei maistu suklaa kaksit ei mkn :( :'(

jatkoa varten pidän mielessä.. kiitos ! :D

mä kyllä ehdottaisin ennemmin että oot jonkunaikaa vaan ilman sitä karkkia,mitä vähemmän sitä syöt niin sen vähemmän sulla tekee sitä mieli jatkossa =)

mulla on välillä kausia jollon syön tosi paljon karkkia vaikken oikeestaan edes tykkää karkista. mutta kun sitä syö,sitä on saatava lisää ja monena päivänä kun siihen tottuu. sitten taas kun on syömättä jonkunaikaa niin eipä sitä kaipaa =)

tolla tikkarin imeskelyllä sä vaadit jatkuvasti sitä sokeria...

Joo, kannattaa oikeasti kokeilla TIKKARIDIEETTIA! Tikkarissa on grammoja vain n. 10 ja siis niitä pitäisi syödä ihan tuhottoman iso kasa, jotta niistä saisi ahdettua itseensä ison kalorimäärän:)!

Niin, ja tikkarivalikoimasta löytyy vaikka minkämoisia makuja! Kannattaa ostella erilaisia, niin ei pääse edes kyllästymään!

Vähänkös mä oon Pelle Peloton, mutta miksi vasta nyt tällaisen laihdutustavan keksin:D

Alkuperäinen kirjoittaja onneks en syö:
Jep ja tekee hampaille hyvää...yäk.ja miten niin vähän kaloreita ihan samaa tavaraa kun kaikki muutkin karkit!!yäk yäk yäk

No ei niitä tikkareita nyt olekaan tarkoitus koko päivää imeskellä! Korkeintaan 3 tikkaria päivässä (itse olen syönyt 1-2 tikkaria) :)

Tottakai on kaloreita samanverran kuin karkeissakin, mutta tikkareita ei tulekaan syötyä jättipussillisia kerralla (kuten söisin ihan taviskarkkeja)! Kun imeskelee rauhassa, niin makeanhimo kerkiää hävitä/laantua jo yhden tikkarin aikana!

Korkeintaan 1-2 päivässä ja sekö on vähän tai jotain?ja lapsilla nami päivä kerran viikossa mut mamilla tikkari suussa pari kertaa päivässä.Kantsus vaihtaa se sokeri keppi vaik miehen keppiin siinä ei oo kaloreita lainkaan ja poskilihaksetkin vahvistuu ihan huomaamatta!

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä kyllä ehdottaisin ennemmin että oot jonkunaikaa vaan ilman sitä karkkia,mitä vähemmän sitä syöt niin sen vähemmän sulla tekee sitä mieli jatkossa =)

mulla on välillä kausia jollon syön tosi paljon karkkia vaikken oikeestaan edes tykkää karkista. mutta kun sitä syö,sitä on saatava lisää ja monena päivänä kun siihen tottuu. sitten taas kun on syömättä jonkunaikaa niin eipä sitä kaipaa =)

tolla tikkarin imeskelyllä sä vaadit jatkuvasti sitä sokeria...

Joo, toi ois tietty paras juttu, että ois vähän aikaa TÄYSIN ilman karkkeja:) ... mutta en halua olla ilman (ja se on kyllä myös tositosi vaikeaa) :D MÄ tykkään karkeista ja haluan niitä syödä, mutta kohtuudella tästä eteenpäin (vaikka se sitten tarkkoittaisikin sitä, että yhden tikkarin syön päivässä ja yhtenä päivänä viikossa herkuttelen isommin).

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Korkeintaan 1-2 päivässä ja sekö on vähän tai jotain?ja lapsilla nami päivä kerran viikossa mut mamilla tikkari suussa pari kertaa päivässä.Kantsus vaihtaa se sokeri keppi vaik miehen keppiin siinä ei oo kaloreita lainkaan ja poskilihaksetkin vahvistuu ihan huomaamatta!

:D

No ei mun mittakaavalla 1-2 tikkaria päivässä oo todellakaan paljon (20 g herkkua).

Joo, toi miehen keppi vois olla ihan hyvä idea, mut ei se siltikään mun makeanhimoa tyydytä:D

Nostellaanpas vähän tätä mun neronleimausta:D

Väliaikatietoja mun tikkaridieetista: Tänäänkään en karkkia ole syönyt, ihme! Kaksi tikkaria söin ja se riitti:) Noh, täytyy tunnustaa, että söin tänään kyllä palan pannukakkua...mutta pääasia on se, ettei karkkeja kurkusta alas mennyt! Jippii!

Tulkaahan kaikki mukaan ihmedieettiin! Kilot tippuu, takaan sen:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

:laugh: Mies varmaan tykkäis tosta laihdutuskeinosta.

Yhteistyössä