Nyt mä tunnustan olevani melko tyhmä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyti väsyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyti väsyti

Vieras
Menkat piti alkaa eilen ja raskausoireita löytyy, kuitenkin olen pillereitä syönyt. Tässä nyt koko aamupäivän istuin ja pähkäilin ja harmittelin sitä että olisipa olemassa joku keino millä selvittää olenko raskaana vai en :ashamed: Nyt vasta tuntien miettimisen jälkeen tajusin et nii-in, onhan sitä olemassa keino :snotty:
 
miulla oli kans eilen kunnon järjenjuoksua aamulla, mietin miks joulua juhlitaan vaikka jeesushan kuoli sillon, onneks ei kauvaa menny ku päästä kuulu raks ja repesin nauruun :laugh: noloa vaan teologian opiskelijalta..
 
:D Itekään en kyllä aina koe olevani penaalin terävin kynä.. Eilenkin kysyin kolmesti että mikä päivä on. Sitten en enää kehdannut, vaikken edelleenkään muistanut.. Ja tänään alotin päivän kysymällä mieheltä onko tänään torstai :snotty:
 
Mä järkytyin raskausaikana suihkussa ollessani kun mietin että "tuleepas meidän lapselle ihana isi.." ja sitten säikähdin etä "herranjumala, kukas sen äiti on?". Ja sitten tajusin.. miten voi olla ihminen niin hömelö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä järkytyin raskausaikana suihkussa ollessani kun mietin että "tuleepas meidän lapselle ihana isi.." ja sitten säikähdin etä "herranjumala, kukas sen äiti on?". Ja sitten tajusin.. miten voi olla ihminen niin hömelö..

:laugh: Anteeks..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä järkytyin raskausaikana suihkussa ollessani kun mietin että "tuleepas meidän lapselle ihana isi.." ja sitten säikähdin etä "herranjumala, kukas sen äiti on?". Ja sitten tajusin.. miten voi olla ihminen niin hömelö..


Tää on mun vakkarikommentti, kun meidän kaikki neljä on isänsä näkösiä, et joo, ei epäselvyyttä isästä, vielä kun selvitetään, kuka niiden äiti on =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä järkytyin raskausaikana suihkussa ollessani kun mietin että "tuleepas meidän lapselle ihana isi.." ja sitten säikähdin etä "herranjumala, kukas sen äiti on?". Ja sitten tajusin.. miten voi olla ihminen niin hömelö..


Tää on mun vakkarikommentti, kun meidän kaikki neljä on isänsä näkösiä, et joo, ei epäselvyyttä isästä, vielä kun selvitetään, kuka niiden äiti on =)

samaa mäkin oon sanonut.. mut nyt on alkanut tulemaan munkin piirteitä poikaan. onneksi :D ei tarvii pelätä et olis ukko tehny vieraan kanssa lapsen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä järkytyin raskausaikana suihkussa ollessani kun mietin että "tuleepas meidän lapselle ihana isi.." ja sitten säikähdin etä "herranjumala, kukas sen äiti on?". Ja sitten tajusin.. miten voi olla ihminen niin hömelö..

:laugh: Tästä tuli mieleen kerran kun raskausaikana olin uimassa ja yhtäkkiä iski kamala paniikki ja oikeesti aloin itkemään ja räpiköin äkkiä altaasta pois kun mä tajusin et herranjumala se vauva on kokoajan veden alla eikä saa happea Kesti taas vähän aikaa ennen kuin tajusin että ei sillä mitään hätää ole :) Mutta voitte kuvitella kuinka kauhee olo mulla oli kun hetken aikaa kuvittelin et olin hukuttanut vauvani ja mietin et miten saatoin olla niin typerä :snotty:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä