Nyt mää en jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Oikeesti, tytön unille laitto oli yhtä tuskaa, mies nukutti varmaan vartin, ei tulosta, huuti koko ajan! No, annettiin periks, ja nukahti heti mulle. Ja tehtiin väärin kun annettiin periks, tiedän, mutta oli pakko. No, nukku puoli tuntia, ja heräs. Annoin nyt särkylääkkeen, mies yrittää tuolla nukuttaa. Mä en tiedä enää mitä tässä pitää tehdä. Herää yössäkin vielä monta kertaa. Viime yönäkin klo 12 heräs, ja huusi puoli tuntia, ennenku nukahti. Onko nää hammaskipuja vai mitä, oon ihan neuvoton... :O Ikää vuosi ja viikko. Mä väsyn ihan oikeesti kokonaan, kun yölläkin pitää niin usein nousta.

Meil oli tollasta... heräili kiljumaan monta kertaa yössä, usein iltaisin nukku 1-2h heräs ja valvo sitten muutaman tunnin. Tosi levottomia öitä... Todettiin maitoallergia.

perhepeti ja lapsi nukkuu rauhassa.Nukuttaessa vanhemman usein siis äidin kainalossa. Joo tiedän neuvolan kannan. Mutta helpottaa kummasti elämää kun kaikki nukkuu hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
perhepeti ja lapsi nukkuu rauhassa.Nukuttaessa vanhemman usein siis äidin kainalossa. Joo tiedän neuvolan kannan. Mutta helpottaa kummasti elämää kun kaikki nukkuu hyvin.

Mies ei osaa nukkua lapsen vieressä, ja itsekin nukun todella huonosti. Kokeiltu siis on! Ja pelkään myös, että kun tyttö herää, nousee jompaa kumpaa meitä vasten, ja heittää pää edellä alas. Sitä tekee kun muuten vain makoillaan sängyssä. Joten ei parane yöunet sillä, oikeastaan vaan pahenee. Ja sitten tyttö tekee sitäkin vieressä ollessa, että hamuaa koko ajan rintaa, siis toisin sanoen, tyttö tahtois nukkua rinta suussa, ei kiva :D Ja oon huomannu senkin, että tyttökin on jotenkin levottomampi, jos nukkuu vieressä. Tuo ei siis toiminut meillä...

Meillä perhepedissä nukkui kyllä lapsi mut ei sit kukaan muu 15 min kauempaa, toi kuopus on sängyssä kuin helikopteri

Alkuperäinen kirjoittaja veera:

Meillä perhepedissä nukkui kyllä lapsi mut ei sit kukaan muu 15 min kauempaa, toi kuopus on sängyssä kuin helikopteri

Ja meilä lapsi ei nuku meidän sängyssä, kokeiltu on. Ptkikoon mieluummin pinnoja, kun vaan kiipeilee meidän päällä. Putoamisvaarakin on ilmeinen.

Meillä neuvola siunasi kaikki keinot, milla unen sai. Ap:lle ja miehelleen toivoisin jonkun kärsivällisen lähimmäisen joka jaksaisi ottaa lapsen yökylään. Yksikin yö voi tuoda muutoksen!

Yhteistyössä