Nyt me ollaan kyllä köyhiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo totta?! Toi siis on yleisempikin käsitys pentujen joukossa, että itsetehty on köyhäilyä :O
Nimittäin mun muksu tuumas samalla tavalla, kun olin leiponut sämpylöitä, tehnyt itse pinaattilettuja ja jotain mitä nyt en muista...

Ostin uuden astianpesukoneen, joka sellainen metallinvärinen (rosterinen?), eikä valkoinen kuten edellinen ja muksut tuumasivat, että tähänkö on menty, köyhiä taidetaan olla. :stick:

:D
tosi köyhiä.

Ja "Sirkkeli" kyllä se vaan taitaa päivän trendi olla , valitettavasti.
Vaikka, kyllä meillä leivotaan muutoinkin.

Piti lainata Non compos mentisin vastausta.... Vaan kävi vanhan aikasesti eikä onnistunnu.....

Viimeksi muokattu:
No onhan se totta että vuokralla asuvat on vähän köyhiä, rikas ihminen ostaa omaksi talon ja on varakas kun omistaa talon ja tontin, niissä sentään arvo säilyy vaikka joutuisi työttömäksi ja kuka vaan ei voikaan ostaa omaa taloa edes velkarahalla kun ei saa lainaa.

No onhan se totta että vuokralla asuvat on vähän köyhiä, rikas ihminen ostaa omaksi talon ja on varakas kun omistaa talon ja tontin, niissä sentään arvo säilyy vaikka joutuisi työttömäksi ja kuka vaan ei voikaan ostaa omaa taloa edes velkarahalla kun ei saa lainaa.

Ok, me kyllä asutaan omassa osakkeessa...... JA on ainakin tähän saakka rahat riittänny jopa siihen ruokaan ihan hyvin.

Täytyy sanoa, että meillä kotona äidin sämpyläprojektit liittyivät aina siihen ajankohtaan (esim. sunnuntai-ilta) jolloin ei ollut muuta leipää. Kyllä sitä lapsena saattoi ajatella että onpas köyhä meininki.

Vaan mikäs sen parempaa kuin tuore sämpylä :p

Täällä oli yhtenä päivänä ketju, jossa joku kertoi ommelleensa lahjaksi nukenvaatteita, ja moni tuntui kommentoivan, että kyllä mahtaa lahjansaaja olla todella iloinen ja tyytyväinen kun saa itsetehtyjä vaatteita barbillensa. Itsekseni kyllä mietin juuri tätä, että nykypäivän lapset ovat niin materiakeskeisiä, että kyllä ne "oikeat" nukenvaatteet taitaa löytyä kaupanhyllyltä. En sitten viitsinyt tätä ketjuun kirjoittaa, ku n en halunnut lytätä innostunutta ompelijaa...

[QUOTE="Sirkkeli";22394622]Mitä toi asunnon omistaminen/vuokralla olo nyt tähän liittyi? Mulla toi "köyhäily" ei kyllä millään tavalla liittynyt rahan puutteeseen...[/QUOTE]

En mä tajunnu, valitettavasti. Mutta vastasin hänelle siihen kuitenkin......

Ja me kyllä köyhäillään jatkossakin, kun mä leivon leipää =)

Yhteistyössä