H
hermoraunio
Vieras
eli hetki sitten löysin poikamme pepusta yhden elävän madon...YÖK! Olen tässä jo muutaman illan kytännyt jos niitä matoja olisi,mut ennen tätä iltaa niitä ei ole näkynyt.Menin kyllä ihan paniikkiin nyt,vaikka tiedän aikas hyvin mitä mun pitäis tehdä,mut jotenkin lamaannuin ihan täysin. Eipä ole noita otuksia ennen meillä ollut eikä kyl olis tarvinnu tulla nytkään. huomenaamulla heti apteekkiin ostamaan lääkkeet koko perheelle, mut koskas sitten niitä lakanoita ja pyyhkeitä piti ruveta vaihtamaan ja sitä suursiivousta tekemään? Seuraavana päivänä lääkkeitten aloittamisesta vai? Ja mitä kaikkea mun pitää siivota? Leluja on ainakin niin hemmetisti et jos niitä pitää ruveta pesemään niin olen pöpilässä tän rumban jälkeen. Voisko ne laittaa kuumaan saunaan vai onko tosiaan pakko pestä vedellä? Tuli muuten sellanen mieleen et ne munat mitkä mato on muninut niin kai ne lähtee pois pesemällä,ajattelin vaan et jos heti aamulla menee pyllypesulle ni häviäis ne hemmetin munat sieltä eikä leviäis niin helposti.