Ostoslistalla imuri on ollut jo pari vuotta, mutta joku ihme piheys on estänyt sen oston. Parista kohtaa tuota vanhaa imuria on korjattu jo silloin pari vuotta sitten ilmastointiteipillä. Pari viikkoa sitten jo meinattiin ostaa imuri ja kävimme jo katsomassakin, mutta sitten ei osattu valita. Eilen sitten imuri meni siihen kuntoon, että tarvittiin kaksi käyttäjää, jotta homma onnistui. Minä olin imurin varressa ja mies sitten piti jalalla käynnistysnapista kiinni, jotta imuri pysyi käynissä ja samalla piti kädellä johdosta kiinni ettei imuri vetänyt johtoa sisään. Itse siinä sitten yritin varovasti imuroida, kun ilmatointiteippi-korjauksesta huolimatta imurin suutin ei pysynyt paikallaan. Ei kovin mukavaa tuollainen.
Nyt meillä on tuliterä pussiton Volta ja sillä on aivan huippua imuroida verrattuna tuohon meidän 8 vuotta vanhaan Panasoniciin, joka maksoi 390mk. Että onkin pitänyt hermostua monta kuukautta ihan turhaan imurin kanssa, kun helpommalla olisi päässyt, kun olisi imuriostoksilla käynyt ajoissa. No nyt siivoaminen on mukavaa =)
Nyt meillä on tuliterä pussiton Volta ja sillä on aivan huippua imuroida verrattuna tuohon meidän 8 vuotta vanhaan Panasoniciin, joka maksoi 390mk. Että onkin pitänyt hermostua monta kuukautta ihan turhaan imurin kanssa, kun helpommalla olisi päässyt, kun olisi imuriostoksilla käynyt ajoissa. No nyt siivoaminen on mukavaa =)