Nyt menee hermot..meillä yks lapsi "hoidossa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä toisaalta ymmäränkin sitä isää, varmasti luulee tekevänsä tytölle hyvää ja oikein kun antaa kaikessa periksi. Ehkä ajattelee että hyvittää tytön muita ehkä huonoja kokemuksia sillä lepsuilulla. Tekisit palveluksen tytölle kun puhuisit isälle ja kehottaisit häntä juttelemaan vaikka neuvolaan tms.

en yhtään ihmettele että menee hermot.sanoisin sille autonkorjaajalle että hoitaa lapsen,sinä et jaksa.tai sitten alat kärsivällisesti opettaan tyttöä teidän talon tavoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Mä toisaalta ymmäränkin sitä isää, varmasti luulee tekevänsä tytölle hyvää ja oikein kun antaa kaikessa periksi. Ehkä ajattelee että hyvittää tytön muita ehkä huonoja kokemuksia sillä lepsuilulla. Tekisit palveluksen tytölle kun puhuisit isälle ja kehottaisit häntä juttelemaan vaikka neuvolaan tms.

isälle kyllä puhuin, mutta ei auta ja nyt kun hänkin on ollu tässä koko illan lapsen kanssa ni eipä hänkää koko aikaa enää jaksa sitä että kokoajan kiukuttelee ja tekee pahojaan

mutta vaikka rankaa oli niin auto on kunnossa ( johan se kerkes puol vuotta seistä tuolla tyhjänpanttina ) ja olen siitä todella tyytyväinen.

ja nyt ei tarvii enää yksin "vahtia", ja tuolla vahtimisella tarkoitin kun tän tytön perässä pitäis kävellä ihan koko ajan..

ja nää lähtee aamulla miehen kyydissä niin saan itse jäädä nukkumaan vielä :D

Tämä on niin palstan touhua, on aihe mikä tahansa niin kyllä asia yritetään kääntää ap:n omaksi syyksi. Siis pitäisi vain kehua huonosti käyttäytyvää lasta. Taisi joillakin mammoilla kolahtaa kohdalle, kun noin puolustellaan jotakin riiviötä.

Yhteistyössä