Nyt meni hermot!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AARRGGHH!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AARRGGHH!!!!

Vieras
Yritin jälleen tilata Ellokselta tavaraa ja vaatetta lapsille. Ei kertakaikkiaan onnistu!!! Sivut hitaat, epäselvät ja epäloogiset. Yhtäkkiä katosi kaikki tilatut vaatteet vaikka en koskenut yhteenkään nappulaan! On käyny niin aiemminkin. Tarjoustani ei otettu huomioon lainkaan ja asiakaspalute on perseestä!!!! On annettu ennenkin sinne palautetta ja luvattu ottaa yhteyttä. Paskat!!!! Ei tänäpäivänkään ole otettu yhteyttä tai sitten korjattu sivuja!!
HYVÄT IHMISET: ÄLKÄÄ TILATKO ELLOKSELTA YHTÄN MITÄÄN ENNENKUIN KORJAAVAT TILANTEEN!!!!! Se pulju joutaa ROSKIKSEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

harmi et on noin huono tuuri ollut. mä just maanantaina tilasin läjän vaatetta ja tiistaina tuli sähkis et paketti on matkalla :) mä oon saanut kyllä ihan hyvää palvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiu:
Hmm.. etteihän olis asianomaisten omista koneista kiinni? Selaimet päivitetty? Yhteydet ok? :)

KAikki on kunnossa, slaimet päivitetty muistit tyhjätty turhista paskoista jne... mutta EI!! Kun EI niin EI toimi!!!

Yhteistyössä