Nyt meni HERMOT

08.06.2010
339
0
16
:kieh:

VOI ETTÄ!

Eilen oli niin uuvuttava vapaapäivä..tapasin ystäväni ja hänen ystävänsä..
Jolla on MAAILMAN täydellisimät lapset ja tyyli kasvattaa lapsia.
Katokaas kun kaikki alkaa jo siitä että saa RINTAMAITOA.

Tai siitä ETTEI LAPSI ikinä saa maistaa karkkia..
Tai tietää limsan olemassaolosta..
Tai kuinka alakäyrällä mennään..ei VAAN ole LIHAVA!!!

:whistle:

En tiedä mitä tekisin, jos joutuisin sen naisen kanssa autiolle saarelle...varmaan uisin niin pitkään että hukkuisin.
:laugh:

Mut hänelle ei tullu mieleen
a) EHKÄ kaikki naiset eivät VOI imettää, kuten ei synnyttääkään
b) EHKÄ kaikki ei mene niin kuin SUUNNITELLAAN, lapsilla on erilaisia tempperamenttejä
ja
c)
EHKÄ MINÄ haluan että lapselleni kehittyy vahva MINÄKUVA ja hän SAA tehdä virheitä, mutta TOTTELEMATTOMUUDESTA saa jäähyä.

Ehkä MÄ en halua et mun lapseni istuu paikoillaan kuin aikuinen, ehkä mä OLEN YLPEÄ hänen impulssiivisuudestaan ja sosiaalisesta kyvystä jutella ihmisten kanssa.

Niin...siis lapseni on "kamala" kun hän juttelee kahvilan muille asiakkaille.
Kehuu heidän vaatteita, laukkuja yms. ja kyselee oliko maistuva leivos...

Huh.
Kiitti moi!
Mä lähden töihin...

Kuulostaa loisto tyypiltä! ;)

Mistä noita täydellisyyksiä aina löytyykin? Tollanen kertoo vaan sen että pääkopasta löytyy vaan kaksi hernettä ja ne harvemmin toisiinsa törmäävät...

Joillekin äitösille tuntuu olevan niin vaikea ymmärtää että meitä äitejä, lapsia, perheitä on olemassa erillaisia. Ykskään ihminen ei liene samanlainen ja siksipä ei ole yhtä oikeaa tapaa asioitakaan hoitaa. Äitiydessäkin musta pätee se että vaikeneminen on kultaa. Ei toisten tapoja ole pakko ymmärtää, mutta ei omiakaan mielipiteitä lapsen kasvatuksesta kannata taivaan tosina toitottaa. Mä oon huomannut että joskus on hyvä vaan hymistä ja myötäillä, ja mennä kuitenkin oman käsityksen mukaan.

Yhteistyössä