nyt meni käpy ellokseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvästi joulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvästi joulu

Vieras
mulla on ollu ellokseen aina tili ja ne maksetaan siis sieltä..no menin tänään pakettia noutamaan.oli monta ja puolet olin kantanu jo autoon ni täti huutaa kassalta et haluukko maksaa välillä???mä olin et mitä!!!!!!!?????????? pakkohan ne oli maksaa.sanoin et nää piti mennä tililtä..no myyjä otti mun kortin ja jonoa oli jo ihan kiitettävästi myyjä alkaa sönkkää et sun kortti ei kelpaa..vetelee siin konees joo ei käy.olin et mikäs siinä muka on vikana,vastas et ei hän tiiä.ja kovaan ääneen tietysti.sit ärähhdin ja kyllä se kortti toimii siinä mitää vikaa ole!!sit myyjä oho ny toimii...
soitin ellokselle siel vastaa virolaiset ei ne mitään ymmärrä.olivat sulkeneetkin mun tilin jostain syystä???!!!ja missään se ei näy et tili on suljettu.tarttee varmaan s postia laittaa jos sais tolkkua.sinne meni joulurahaa voi vattu!!!

mulla oli kesällä myöskin ongelmia melkolailla tuon elloksen kanssa, arghhh!!! Palautin risat verhot ja tilalle alko tulemaa useampia verhoja ja tietty kaikki laskutettiin... Jonkun alennuksen olin käyttänyt alkkuperäiseen tilaukseeni ja myös sen mukaan olin maksanut verhoni, oli sovittu as.palvelun kanssa. Lisälaskuja tuli sit myöhemmin, et pitäs maksaa vielä lisää. No monien puheluiden jälkeen asia selvis, enkä maksanu lisää! Joka kerta kun asiakaspalveluun soitti vastasi virolainen. En ole rasisti, eikä millään pahalla, mutta viimesen puolen vuoden aikana on asiakaspalvelu huonontunut aikalailla.... liekö kysessä se maankuulu kielimuuri. Toki suomalaisillekin voi ja käykin virheitä, mut kyllä suututti silloin, ku ois ollu muutakin tekemistä ku tapella laskuista.

mua niin raivostuttaa soittaa tuonne kun ei niitä asiakaspalvelijoita ymmärrä.ja vähän jos korottaa ääntä ne hiljenee puhelimee ja saa huudella haloota.missää ei netis ei viimelaskus ees näy et tili ois kii..ihme pelleilyä

Yhteistyössä