H
hyvästi joulu
Vieras
mulla on ollu ellokseen aina tili ja ne maksetaan siis sieltä..no menin tänään pakettia noutamaan.oli monta ja puolet olin kantanu jo autoon ni täti huutaa kassalta et haluukko maksaa välillä???mä olin et mitä!!!!!!!?????????? pakkohan ne oli maksaa.sanoin et nää piti mennä tililtä..no myyjä otti mun kortin ja jonoa oli jo ihan kiitettävästi myyjä alkaa sönkkää et sun kortti ei kelpaa..vetelee siin konees joo ei käy.olin et mikäs siinä muka on vikana,vastas et ei hän tiiä.ja kovaan ääneen tietysti.sit ärähhdin ja kyllä se kortti toimii siinä mitää vikaa ole!!sit myyjä oho ny toimii...
soitin ellokselle siel vastaa virolaiset ei ne mitään ymmärrä.olivat sulkeneetkin mun tilin jostain syystä???!!!ja missään se ei näy et tili on suljettu.tarttee varmaan s postia laittaa jos sais tolkkua.sinne meni joulurahaa voi vattu!!!
soitin ellokselle siel vastaa virolaiset ei ne mitään ymmärrä.olivat sulkeneetkin mun tilin jostain syystä???!!!ja missään se ei näy et tili on suljettu.tarttee varmaan s postia laittaa jos sais tolkkua.sinne meni joulurahaa voi vattu!!!