P
pettynyt
Vieras
Selvis sitten että äijällä riittää kyllä rahaa veikkaukseen, välillä pari kertaa kuussa 80 egee, toisinaan "vain" 65. Laskin tossa että kolmen kuukauden aikana käyttänyt yli 200 euroa veikkaukseen ja eihän siinä mitään vaikka käyttäis perseensä pyyhkimiseen jos sitä rahaa vaan sitten riittäis muuhunkin elämiseen!!! P***le että kiehahdin. Oli suunnitelmaa jos toistakin kesän varalle, että päästäis lasten kanssa johonkin. Minä pistin pienistä tuloistani vähän säästöön ja muutenkin pihistellyt vaateostosteni kanssa. Että PÄÄSTÄIS edes Korkeasaareen käymään. Vaan tänäänpä ei ollut rahaa edes ruokaan, niin valitteli. Sai sentäs lomarahat ja kaikki. Ja varaa oli kyllä ostaa kallis ruohonleikkuri ja painepesuri. Ilman pesuria olis selvitty kyllä, ruohonleikkuriks olis kelvannut halvempikin, mutta niin sinne vain tupsahti sitten 400 euroa niihinkin. Ja minä valitellut kun ei ole vaatteita kun maha kasvaa.
Minusta viis, mutta mitä lapset saa kesästä??? Ei ollutkaan sitten rahaa mihinkään kun ne ei tunnu olevan minkään arvoisia niinkuin en minäkään. Onko tää nyt oikein? Vattu että suututtaa, mä halusin et oltais perheenä käyty edes jossain ja lapset sais kokea jotain uutta kivaa! Muutenkaan nää meidän tulot ei huimat ole ja asuntolainaa maksellaan. Niin jollakulla on vaan otsaa tehdä itsekkäästi perhettään ajattelematta mitä lystää :/
Minusta viis, mutta mitä lapset saa kesästä??? Ei ollutkaan sitten rahaa mihinkään kun ne ei tunnu olevan minkään arvoisia niinkuin en minäkään. Onko tää nyt oikein? Vattu että suututtaa, mä halusin et oltais perheenä käyty edes jossain ja lapset sais kokea jotain uutta kivaa! Muutenkaan nää meidän tulot ei huimat ole ja asuntolainaa maksellaan. Niin jollakulla on vaan otsaa tehdä itsekkäästi perhettään ajattelematta mitä lystää :/