Nyt miehet avautukaa!

lauantaipussi

Aktiivinen jäsen
29.04.2008
2 565
0
36
Tällä palstalla päivittäin vaimot ja vaimokkeet avautuvat siitä kuinka mies on pettäny, jättäny, ryypänny tai tuhlannu rahat. Itsekin joskus teen samaa, kun ottaa niin jumalattomasti kupoliin tuo armas kakslahkeinen...

Laittakaa miehet tekin jotain miehistä vastinetta tänne tulemaan, ehkä me vaimot ja vaimokkeet voisimme ottaa oppia!

Oisko hyvä? :flower:

Isäntä arvostelee mua siitä, että laitan sanoja hänen suuhunsa ja yritän saada hänet olemaan joku muu kuin mitä on. Ja ihan tottahan se on, vaikka tässä vuosien varrella olenkin oppinut ko. asiasta jotain.

Ei taida olla ihan miesten tyyliä avautua jokasesta pikkuasiasta taikka niistä suuremmista tämmöisellä kivitetään-kaikki-palstalla..Tai muunlaisella palstalla sen koommin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Isäntä arvostelee mua siitä, että laitan sanoja hänen suuhunsa ja yritän saada hänet olemaan joku muu kuin mitä on. Ja ihan tottahan se on, vaikka tässä vuosien varrella olenkin oppinut ko. asiasta jotain.

Miten yritetään saada joku olemaan jotain mitä ei ole?Eikös se mies ihan sellaisenaan ole kelpo yksilö sulle?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miehet ei turhista narise, päinvastoin kuin naiset. Jos jotain on niin asia laitetaan kuntoon eikä aleta vauhkoamaan kaiken maailman keskustelupalstoilla.

Nariseehan ne turhasta. Ja vauhkoathan säkin täällä :>

Ihan hyvä avaus, mut tulee mulle vaan vähän vääränä ajankohtana. Olen nyt ollut viime lauantaista asti reissussa ja tänään sit myöhään pääsen vaimon luokse, joten ei viittis millään kaivella mitään hänen huonoja puoliaan. Tekee vaan mieli sitä hyvää puolta :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hihi:
Miehet ei turhista narise, päinvastoin kuin naiset. Jos jotain on niin asia laitetaan kuntoon eikä aleta vauhkoamaan kaiken maailman keskustelupalstoilla.

ei timppa narise. se sanoo miten asia on.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hihi:

ei timppa narise. se sanoo miten asia on.

Mun mielestä narisee aina välillä. :-)

Mä en ymmärrä mikä pointti ylipäätään arvostella puolisoa johonkin palstalle, kun se pitäisi pystyä sanomaan suoraan päin naamaa, jotta siitä olis ees joku hyöty.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ymmärrä mikä pointti ylipäätään arvostella puolisoa johonkin palstalle, kun se pitäisi pystyä sanomaan suoraan päin naamaa, jotta siitä olis ees joku hyöty.

No vissii sitä sanomista on nii paljon ettei kaikkea kehtaa ihan päinnaamaa suoltaa! Paineet on purettava sit vaikka tänne. :laugh:

Miehiä ei vissii paljo täällä pyöri, tai sitte ei meissä naisissa ole valitettavaa... :heart: (Oijoi, ku oiski näin...)

Yhteistyössä