Nyt mua harmittaa... (jouluostoksista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti F
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti F

Vieras
Kävin just kaupoilla ja miehelle lahjaksi mukaan tarttui hugo bossin tuoksu ja deo stick. Hintaa oli yht. 59€. Sitten ostin pari kravaattia ja kalvosinnapit dressmannin alesta. Ne ei maksaneet paljon mitään.

Nyt mua harmittaa hirveesti tuo 59 euron tuoksupaketti, kun sillä rahalla ois saanu miehelle vaik mitä muuta kivaa. Mies oli kyl sanonut haluavansa juuri tuota tuoksua lisää, eli tavallaan meni ihan tarpeeseenkin..... Mut silti!!!!!

mitä mä nyt teen? onko se ihan huono lahja?
ja joo.. tiijän, joulusta ei pitäs ottaa tällästä stressiä :)

on käytössä miehen lahjaan? voithan ostaa jotain muutakin miehelle? vai oiko budjetti siinä? ja ON riittävä ja hyvä lahja, ja tarpeellinen, jos kerran tuoksu loppumassa

on käytössä miehen lahjaan? voithan ostaa jotain muutakin miehelle? vai oiko budjetti siinä? ja ON riittävä ja hyvä lahja, ja tarpeellinen, jos kerran tuoksu loppumassa

no periaatteessa se oli siinä.. olin vaan pyöritellyt päässäni kaikkea musiikkihommiin liittyvää, esim vähän parempaa mikrofonia tms. jonka olis saanut satasella... mies kun siis tekee musiikkia joskinverran ja jotenki menin sit vaan ostamaan ton tuoksun..

Yhteistyössä