Nyt mulle jotain tekemistä, lapsi hoidossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosmariinisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosmariinisi

Jäsen
14.07.2011
96
0
6
Lapsi ollut vasta n. 4h poissa ja mun ikävä on ihan hirveä! En osaa keskittyä mihinkään, vaikka pitäis vaan nauttia tästä omasta ajasta.

Keksikää jotain mitä voin tehdä? Tulee olemaan meinaa aika tylsät pari päivää. Keskiviikkona saan rakkaan vilkkaan lapseni takaisin. :heart:

mullakin tänään kauan odotettu vapaailta...ja mulla ei oo varm ikinä ollu näin TYLSÄÄ JA YKSINÄISTÄ. onneks saa rakkaat muruset kotiin huomenna. pitsalla ja saunassa kävin, nyt sitten näköjään hengaan illan netissä. möh!

[QUOTE="tiina";24360994]mullakin tänään kauan odotettu vapaailta...ja mulla ei oo varm ikinä ollu näin TYLSÄÄ JA YKSINÄISTÄ. onneks saa rakkaat muruset kotiin huomenna. pitsalla ja saunassa kävin, nyt sitten näköjään hengaan illan netissä. möh![/QUOTE]

Niin tuttu tunne! :D Mäkin loppujen lopuksi istun koneella koko illan ja luen palstaa. Hohhoijaa! Ehkä TV:tä myös, mutta ei osaa keskittyä mihinkään. Ihan naurattaa, kun aina niin kovin odottaa vapaailtaa ja sitten iskee ikävä ja tylsyys (viimeistään viiden minuutin jälkeen siitä, kun lapsi on haettu)! Liian hiljaista. :P

Jos mulla olisi just nyt lapsivapaata niin lenkille lähtisin minäkin, joko kävellen tai pyörällä. Marjametsälle voisi kanssa suunnistaa jos sellaisia löytyy lähistöltä. Tai kaverin luokse vaikkapa iltateelle ja parantamaan maailmaa. Tai hae vaikka filmi vuokraamosta ja iso kipollinen jätskiä tai irtokarkkia. Onhan sitä tekemistä maailma pullollaan. Mutta mitä sitten teetkin, älä missään tapauksessa uhraa vapaata iltaa pyykinpesuun tai siivoamiseen vaan teet jotain oikeesti mukavaa :)

[QUOTE="heh";24361054]Jos mulla olisi just nyt lapsivapaata niin lenkille lähtisin minäkin, joko kävellen tai pyörällä. Marjametsälle voisi kanssa suunnistaa jos sellaisia löytyy lähistöltä. Tai kaverin luokse vaikkapa iltateelle ja parantamaan maailmaa. Tai hae vaikka filmi vuokraamosta ja iso kipollinen jätskiä tai irtokarkkia. Onhan sitä tekemistä maailma pullollaan. Mutta mitä sitten teetkin, älä missään tapauksessa uhraa vapaata iltaa pyykinpesuun tai siivoamiseen vaan teet jotain oikeesti mukavaa :)[/QUOTE]

Kuule, just laitoin pyykit koneeseen.. :ashamed: Mulle kyllä aina sanotaan, ettei mitään kotihommia vapaalla, ihan vaan nautiskelua. Mutta kun en osaa! :D Voi kun nyt sais vielä takamuksen irti tästä penkistä, niin lähtisin sinne lenkille joko juosten tai kävellen.

Yhteistyössä