Nyt mulle riitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Me ostettiin tämä talo mun vanhemmilta elokuussa 2007 ja muutettiin joulukuussa 2008. Mein isältä jäi tänne pihalle iso kasa kaikkea romua (koneita, peltejä yms. ) Se lupasi silloin, että vie ne mahdollisimman pian pois. No, ne lojuu vieläkin ympäri pihaa!!! Ja mua suoraan sanottuna v-tuttaa, kun asiaa ei hoideta. Me ei miehen kanssa niitä pystytä oikein mihinkään viemään, kun ne tarttee vähän järeämpiä koneita siirtämiseen. Tuolla keskellä nurmikkoa on sellaisia paksuja palkkeja monta metriä ja ne on juuri siinä paikalla, mihin mun pitäisi istuttaa marjapensaita. Enkä siis viime syksynä päässyt niitä istuttamaan, koska ne palkit oli siinä. |O Koska mein nurmikko on keväisin ihan lillua, niin ne pitäisi siirtää nyt talven aikana, muuten se taas jää ensi vuoteen. Jos ne palkit ja muut romut ei lähde ennen kevättä, niin mä isken niitten palkkien alle sytytysnestettä ja tulitikun perään!!!! Ja jos tämän talon olisi ostanut joku vieras, niin ne romut olisi jo poissa.

metallipalkkeja? vai puuta? ku meinaat tuikata tuleen ne :whistle: ;)

sano isälles että jos ne ei lähe niin tilaat jonku firman ne viemään ja lasku menee isipapalle :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

sano isälles että jos ne ei lähe niin tilaat jonku firman ne viemään ja lasku menee isipapalle :xmas:

puuta.

jos on kyllästettyjä niin elä vaan tuleen tuikkaa. ei syty kunnolla ja jos syttyy niin tuleepi myrkkykaasuja ku palaa...

puuta.

jos on kyllästettyjä niin elä vaan tuleen tuikkaa. ei syty kunnolla ja jos syttyy niin tuleepi myrkkykaasuja ku palaa...

Jos ne on vanhoja ratapölkkyjä niin ne on ongelmajätettä ja hemmetin kallista hävittää :(

En mä tiedä mitä ne on, hirvittävän paksuja ainakin. Jotain niistä oli tarkoitus rakentaa joskus.

Pyöreitä vai neliskulmaisia? Millä aluella, mä voin tulla hakemaan :wave: kun tarvisin pengertämiseen ja kasvimaan kasvupenkkien reunaksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä tiedä mitä ne on, hirvittävän paksuja ainakin. Jotain niistä oli tarkoitus rakentaa joskus.

Pyöreitä vai neliskulmaisia? Millä aluella, mä voin tulla hakemaan :wave: kun tarvisin pengertämiseen ja kasvimaan kasvupenkkien reunaksi =)

Pitkiä neliskulmaisia. Niitten siirtoon tarvitaan kuulemma joku tosi iso peräkärry (traktorin kärry ei riitä ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitkiä neliskulmaisia. Niitten siirtoon tarvitaan kuulemma joku tosi iso peräkärry (traktorin kärry ei riitä ).

No problem, naapurissa on tukkiauto jos tullaan sillä hakemaan :D Mahtuuko pihassa kääntämään vai peruutetaan? Ja osoite oli...

Yhteistyössä