Nyt naiset ois mulla pikku mies ongelma...joten neuvot/mielipteet asiasta tänne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunu muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunu muija

Vieras
Tää ehkä on lapsellista, mutta tarvin teidän mielipidettä asiasta! Viime Lauantaina olin baarissa ja olin yhen työtutun kanssa "sillee" me molemmat ollaan varattuja! ja oltiin vähän kännissä ja Sunnuntaina olin ite selvinpäin mutta tämä mies oli jatkannut juomista. Soitti mulle jos lähen hänen kuskiksi hetkeks, suudeltiin jne (mut ei kuitenkaan oltu "sillee").

Laitoin sille viestiä Maanantain (se oli sovittu juttu), hän vastas siihen! Laitoin sille viestiä myös keskiviikkona ja vastasi oikein ystävällisesti! Mutta töissä kun näemme toisemme niin meitä nolottaa ja uskalleta kohdata aulassa tai kahvi huoneessa! Mua nolottaa koska paikan päällä oli myös muita työkavereita...Kyllä tämä mies moikkaa mulle kun on yksin liikkeellä!

Mutta nyt on käynnyt sillee että taidan olla ihastunu tähän henkilöön ja on aika epätoivonen olo!!!

Eli tarvin neuvoja että miten näytän hänelle että oon oikeesti kiinnostunut hänestä, mutta kuitenkaan en halua antaa sellasta kuvaa että oon takertuva/roikkuva ihmis tyyppi...
Tää on todella hankalaa...ja oon varattu ja ei ikinä ennen tällasta tapahtunu mun kohdalle!!!

Kiitos kaikille :)

No jätäppä vaikka ensin se oma miehes,ettei joudu pidempään kärsimään..Ja eikös tuokin ole osoitus sille uudelle,lisäksi voit mennä vaikka ja sanoa et oisin kiinnostunut..Mut jätä ainakin se miehes.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuomari:
just onpa täällä taas neuvoja antavia ihmisiä... Tuskin aloittelija kysy mitä tehdä nykyisen miehen kanssa,,,

no neuvohan se on. jos meenaa toisen kaa edetä niin olis syytä jättää jo se olemassa oleva kumppani et hänkin voi sit etsiä ihmisen joka oikeasti haluaa olla hänen kanssaan.

Odota vähän, niin mennee epätoivo ja ihastus ohi.
Odotellessa mieti, rakastatko nykyistä vai halluutko olla "villi ja vappaa" vielä vähän aikoo.
Jos huomaat rakastavasi, niin todellakin: odota rauhassa, se ihastus on vahinko ja menee ohi. Jos huomaat, että vapaus kutsuu, niin anna nykyisesi mennä ja sitten anna mennä (mutta eikö jostain löytyis ihan vapaata ja ihanaa?).

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Odotellessa mieti, rakastatko nykyistä vai halluutko olla "villi ja vappaa" vielä vähän aikoo.
Jos huomaat rakastavasi, niin todellakin: odota rauhassa, se ihastus on vahinko ja menee ohi. Jos huomaat, että vapaus kutsuu, niin anna nykyisesi mennä ja sitten anna mennä (mutta eikö jostain löytyis ihan vapaata ja ihanaa?).

Kiitti vastauksesta! En rakasta nykyistä ja hänkin tietää sen...Ollaan puhuttu erosta miljoon kertaa...en kait mä muuten ois mennyt toisen miehen kanssa jos rakastaisin nykyistä! mutta mun moka kun en maininnut asiasta että toistaiseksi varattu!!!! sori sori

Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:

Kiitti vastauksesta! En rakasta nykyistä ja hänkin tietää sen...Ollaan puhuttu erosta miljoon kertaa...en kait mä muuten ois mennyt toisen miehen kanssa jos rakastaisin nykyistä! mutta mun moka kun en maininnut asiasta että toistaiseksi varattu!!!! sori sori

Miksi ette eroa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:

Miksi ette eroa?

Luulen että lapsemme takia...

Eiköhän se etene tuosta ihan omalla painollaan: ainakin meillä kävi niin. Ei tarvinnut yrittää sen kummemmin, kuin viestiteltiin ja sovittiin tapaamisista ja nähtiin ja hairahduttiin vähän pussailemaan ja sitä rataa.

Laitat viestiä että haluaisit lähteä iltaa istumaan viikonloppuna, saisitko seuralaisen mukaan? Kyllä se siitä sitten, oli vanhoja kumppaneita tai ei. ;)