Alkuperäinen kirjoittaja vartooja::x
Toivotaan ett te muut ootte säilyny niiltä ja toivotaan että mekin...
Noo joo toivottavasti teille ei ole tarttunu.. Sillä on kyl saattanu olla niitä jo jonkin aikaa, mut eilen vasta huomattiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja::x
Toivotaan ett te muut ootte säilyny niiltä ja toivotaan että mekin...
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Voi ei, kuinkahan kauan noita matoja on sit olluTytöllä nimittäin eilen pienessä määrässä kakkaa oli jopa 6 matoa :x Nyt rupes ahdistaa vielä enemmän. Lelut on vielä parvekkeella ja pehmot pistän sinne yöksi ku nyt sinne ei mahdu yhtään mitään. Petivaatteet on myös siellä ja lakanoita pesinkin jo. Pienen tytön patja ei voinut olla kauaa pihalla ku piti pistää se päiväunille. Olen ilmoittanut kerhoon asiasta ja he sanoivat että ei kerro siitä muille ettei tule turhaa paniikkia
Kyllä mä ainakin tahtoisin tietää jos siellä matoja saattais olla liikenteessä. Naapurille ilmoitin heti asiasta koska ollaan oltu aika usein tekemisissä. Tää on pakko saada loppumaan lyhyeen ku mä stressaan tosi paljon pienistäkin asioista ja tää ei ole mikään pieni asia
Täytyy toivoo että niitä tosiaan on vain tuolla pienellä tytöllä ku sen kanssa on jotenkin helppo toimia, paitsi no... se laittaa aika usein sormia suuhun. Pidän nyt huolen että housut on koko ajan jalassa ettei pääse raapimaan ja munat leviä. Mut eikö luulis että meillä muillakin olisi jo ilmaantunut noita oireita tai matoja jos kerta tytöllä ollut jo pitkään noita??