T
Turhautunu
Vieras
Siis vuoden ikäisen tytön kanssa on oikeastaan aina ollut ongelma yöunille nukahtaminen ja tuo ongelma nyt vaan kasvaa ja kasvaa. Toissa iltana meni 45 min, eilen tunti ja tänään reilu tunti. Oon kokeillu heiluttaa pepusta, pitää kättä selän/masun päällä tai silitellä selkää ja hyräillä. Oon kokeillu antaa olla itekseen mutta siitä tulee armoton huuto, eikä rauhoitu vasta kun menen ja lasken takaisin sänkyyn ja jatkan paijjaamista. itku siis loppuu mutta ei kuitenkaan nukahda!!!! Oon aika neuvoton... En tiedä pitäskö ottaa tutti kokonaan pois. ei ole enää käytössä kuin nukkuessa. Kun Pitää omaa uniulinaa aina tutti suussa ja hiplaa tutin nuppia ja tuntuu et tolla ulinalla koittaa taistella unta vastaan, ähhh... en mä todellakaan tiedä mitä pitäs tehdä! Apuva!
Päiväunille nukahtaa kuin enkeli, yleensä heti ja korkeintaan 15 min. Nukkuu keskimäärin puolitoistatuntia päikkäreitä. Aamulla heräilee klo 8 molemmin puolin ja on tähän saakka mennyt lähes poikkeuksetta yöunille klo 20. kokeilin jo tuossa laittaa myöhemmin nukkumaan, mutta sama lopputulos.
Päiväunille nukahtaa kuin enkeli, yleensä heti ja korkeintaan 15 min. Nukkuu keskimäärin puolitoistatuntia päikkäreitä. Aamulla heräilee klo 8 molemmin puolin ja on tähän saakka mennyt lähes poikkeuksetta yöunille klo 20. kokeilin jo tuossa laittaa myöhemmin nukkumaan, mutta sama lopputulos.