Nyt nolot wc-tapaturmat pinoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lattialainehtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lattialainehtii

Vieras
Mitä juttuja sulle on sattunut ihan noin normaaliasioinnin yhteydessä wc:ssä? Huomasiko muut vai tirskuitko itseksesi?

Minä aloitan, kun kerran pinonkin tein.

Olin viime viikolla vierailemassa sukulaisissa ja kun siellä se muutama tunti meni, niin pitäähän sitä välillä käydä virtsaamassa. Minulla on tapana istua siinä mahdollisimman lähellä etulaitaa, jotta ei tulisi sitä lorinaääntä. Siinä löysäsin ja jostain rupesi kuulumaan lorinaa. Minä katselin ympärilleni et kaatuiko joku neste astia tai...kunnes huomasin. Olin sitten parkkeerannut ahterini liian lähelle laitaa ja virtsasuihkusta osa kulki pöntönreunaa pitkin suoraan lattialle, tosin osittain lahkeita hipoen. Sitten naurua pidätellessä kuivaa lattiaa ja tarkastaa ettei lahkeissa ole näkyviä länttejä.

Ja en ole oppinut kerrasta..tuo sattui joitain vuosia taaksepäin työpaikallakin :O

Kerran kylässä ollessani kävin pikaisesti suuremmalla hädällä. Minun epäonnekseni vessa meni jotenkin tukkoon juuri silloin ja ei vetänyt mitään mutta vesi vaan nousi "tavaroineen" päivineen pöntön reunaa kohti...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Kerran kylässä ollessani kävin pikaisesti suuremmalla hädällä. Minun epäonnekseni vessa meni jotenkin tukkoon juuri silloin ja ei vetänyt mitään mutta vesi vaan nousi "tavaroineen" päivineen pöntön reunaa kohti...

Tätä pelkään yli kaiken!!

Olimme leirintäalueella ja minä inhosin niitten vessoja. Olin opetellut pissaamaan niin, etten istunut kunnolla, vaan kyykistelin pöntön päällä. No, eräänä kertana ääni oli jotenkin vääränlainen ja käännyin katsomaan taakseni, jolloin totesin, että pöntön kansi oli kiinni! Olin siis kussut kannen päälle, ja kaikki neste virtasi naapurikoppeihin, joissa onneksi oli tuttuja (toisessa serkkuni ja toisessa siskoni). Olivat vain ihmetelleet, mitä märkää valuu pitkin lattiaa...

Tuon jälkeen olen opetellut katsomaan tarkasti, onko kansi auki vai kiinni. :) Tapahtuma-aikana olin ehkä 8-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
kiva haista kuselle koko ajan :s eikö olisi pienempi paha vaan lorotella reilusti pönttöön? tuskin on kenellekään yllätys mitä asiaa sä siellä toimitat...

ensinnäkin..oltiin just kohtapuoliin lähdössä kotiin, eli ei ole kerennyt haista ja toisekseen mun virtsa harvoin edes haisee! Ja minähän varmaan olen ainoa joka tätä harrastaa?? NOT!! Tiedän useita. Ja mikä sua tässä ketjussa hiertää? Ei oo pakko lukea! Mut kun on meitäkin jotka tykkää "kakkahuumorista"!!!

Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen kävijä:
Olimme leirintäalueella ja minä inhosin niitten vessoja. Olin opetellut pissaamaan niin, etten istunut kunnolla, vaan kyykistelin pöntön päällä. No, eräänä kertana ääni oli jotenkin vääränlainen ja käännyin katsomaan taakseni, jolloin totesin, että pöntön kansi oli kiinni! Olin siis kussut kannen päälle, ja kaikki neste virtasi naapurikoppeihin, joissa onneksi oli tuttuja (toisessa serkkuni ja toisessa siskoni). Olivat vain ihmetelleet, mitä märkää valuu pitkin lattiaa...

Tuon jälkeen olen opetellut katsomaan tarkasti, onko kansi auki vai kiinni. :) Tapahtuma-aikana olin ehkä 8-vuotias.

Olen ilmeisesti ihminen jolta löytyy kaikki oudot vessa tavat. minäkin harratan tuota kyyköttämistä silloin kun jossain on sellainen likaisen näköinen pönttö tai töissä ripulia liikenteessä.. Hih... Itsekin olen istunut kannen päälle, mutta onneksi en löysännyt heti!!

Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen kävijä:

:D Mun kaverin äidillä meni vatsa sekasin ja juoksi huoltoaseman vessaan suoraan pöntölle istumaan. Ehti juuri pöntölle kun vatsa tyhjeni, ikävä kyllä pöntön kansi kiinni ja nolostihan siinä kävi....

Sori, poikkesi vähän kysymyksestä kun ei itselle sattunut mutta tuli tosta vaan mieleen.

Kävi kerran niin, että menin kotivessaan pissalle. Siinä istuessa huomasin, että purkka oli ollut suussa jo pitkään ja maistui ällölle. Levitin vähän reisiä ja tähtäsin pönttöön. Vessasta lähdettyä housuissa alkoi tuntua kumman tahmaiselta ja viileältä. Mentholpurkkahan se sinne oli liimautunut karvoitukseen sekä alushousuihin. Muistelen, että viimeiset rippeet irtosivat vasta päivien päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Kävi kerran niin, että menin kotivessaan pissalle. Siinä istuessa huomasin, että purkka oli ollut suussa jo pitkään ja maistui ällölle. Levitin vähän reisiä ja tähtäsin pönttöön. Vessasta lähdettyä housuissa alkoi tuntua kumman tahmaiselta ja viileältä. Mentholpurkkahan se sinne oli liimautunut karvoitukseen sekä alushousuihin. Muistelen, että viimeiset rippeet irtosivat vasta päivien päästä.

Reps Menttoolin tuoksuinen värkki..tsih :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:

Reps Menttoolin tuoksuinen värkki..tsih :D

Meil oli kavereita saunomas ni oli ukot sitte kattonnu et saippuata ja pessy itsensä ja vehkeensä.... mun viilentäväl kasvojenpesuaineella :D

Me oltiin juhlissa ja tottakai juhlavermeet päällä. No kävin vessassa ja tulin sieltä ulos ja ihmettelin, että mitä serkkuni tirskuu ja yrittää huitoa.
No niinhän se oli, että hame oli jäänyt sukkiksiin ja siis helma oli jäänyt ylös. Kaikilla oli näkymät hyvin muotoutuneseen peffaani.
Arvatkaas tarkastanko helman aina ennen kuin poistun vessasta.

Yhteistyössä