Nyt nousi karvat pystyyn ja uni hävis sen siliän tien:O

26.04.2008
321
0
16
Oltii ukon kans tuola terassilla ja vängättiin siinä, teraasin oven koputettiin (selvästi ueamman kerran,kumpiki kuultiin) Ja se aukes noin 15cm :o Toi ovi on muuten niin tiukka että se pitää kiskasta auki ja kiini.. Täälä 3x aikasemmin,nytte lyhyen ajan sisällä tapahtunu *outoja* Mutta nytte mua rupes pelottaan :'( (aattelenpa sitte vielä että on jotaki yliluonnollista :whistle: :snotty: )

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
:o Nyt ei hei mitään spooky-juttuja näin illasta!!! Hullu menin heti aamustakin availemaan niitä kummitusjuttuja... :/
No ei mua ois väsyttänytkään. :D

Mua rupes jo valmiiks pelottaan aamu ku mies menee töihin :ashamed: Kyllä sitä on tollo :D

Mäki luin jotain sellasta ketjua ... hyyyih :o

Alkuperäinen kirjoittaja RöntänTönttä:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
:o Nyt ei hei mitään spooky-juttuja näin illasta!!! Hullu menin heti aamustakin availemaan niitä kummitusjuttuja... :/
No ei mua ois väsyttänytkään. :D

Mua rupes jo valmiiks pelottaan aamu ku mies menee töihin :ashamed: Kyllä sitä on tollo :D

Mäki luin jotain sellasta ketjua ... hyyyih :o

Saiskos noita juttuja tänne linkitettyä jotenkin...?

Porukoilla ollessani vuosia sitten ....Kuistista asiaa...olin menossa vessaan ja näin ovesta joka oli kuistille heijastuksen....miehellä oli vihreä lippis, risu parta ja lappuhaalarit ....kerroin havainnostani kavereille ja yksi kavereita sanoi tyypin muistuttavan epäilyttävästi yhtä sukulaista joka oli päättänyt päivänsä vuosia takaperin ja tarkemman keskustelun jälkeen se kaveri (heijastus) oli juuri tuo päivänsä päättänyt sukulainen :o

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Miten olisi laittaa jotain hälytyslaitteita ainakin ulko-ovesta sisään tultaessa? Yksinkertaisen piippaavan systeemin saa nopeasti kasaan... Voisiko joku kulkea siitä omilla avaimillaan?

Ei tuossa terasin ovessa oo lukkoa muuta kun sisäpuolella.. mahdotonta että siitä kukaan kulkis :/ Kuulu vaan tosiaan koputus joka tuli sisältä päin ku m oltiin terassilla :o Ja ovi avautu, ikkuna vieres enkä kyllä nähny mitään varjoo yms...ja se täs ois viel puuttunu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Porukoilla ollessani vuosia sitten ....Kuistista asiaa...olin menossa vessaan ja näin ovesta joka oli kuistille heijastuksen....miehellä oli vihreä lippis, risu parta ja lappuhaalarit ....kerroin havainnostani kavereille ja yksi kavereita sanoi tyypin muistuttavan epäilyttävästi yhtä sukulaista joka oli päättänyt päivänsä vuosia takaperin ja tarkemman keskustelun jälkeen se kaveri (heijastus) oli juuri tuo päivänsä päättänyt sukulainen :o

Hyi kauhia :| Mulle tapahtunu joskus muutamia vuosia sitten vastaavaa :/

Miten olisi laittaa jotain hälytyslaitteita ainakin ulko-ovesta sisään tultaessa? Yksinkertaisen piippaavan systeemin saa nopeasti kasaan... Voisiko joku kulkea siitä omilla avaimillaan?

Ei tuossa terasin ovessa oo lukkoa muuta kun sisäpuolella.. mahdotonta että siitä kukaan kulkis :/ Kuulu vaan tosiaan koputus joka tuli sisältä päin ku m oltiin terassilla :o Ja ovi avautu, ikkuna vieres enkä kyllä nähny mitään varjoo yms...ja se täs ois viel puuttunu :ashamed:

Ajattelinkin, että joku olisi voinut tulla ulko-ovesta salaa sisään asuntoon sillä aikaa, kun isäntäväki on terassilla; tulla ja häipyä varsinaisesta ulko-ovesta eikä siitä terassin ovesta... Mulla oli mielikuva, että varsinaisesta ulko-ovesta sisään tullessa voisi laittaa piippauslaitteen...

Ajattelinkin, että joku olisi voinut tulla ulko-ovesta salaa sisään asuntoon sillä aikaa, kun isäntäväki on terassilla; tulla ja häipyä varsinaisesta ulko-ovesta eikä siitä terassin ovesta... Mulla oli mielikuva, että varsinaisesta ulko-ovesta sisään tullessa voisi laittaa piippauslaitteen...

Ulko ovessa on turvalukko joka on kiinni =) Joku kunnon hälytysjärjestelmä ois kyllä ihan oikeesti loisto juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
kai te menitte katsomaan??

Menin heti kuikkaan ku järkytyksestä toivuin :whistle: Lapsetki nukku tyytyväisenä ku ajattelin että vanhin poika ois saattanu koputella,mutta ei :/ Musta tää tosi outoo, tuos muutama päivä sitte heräsin ku tv huuti täysiä olkkarissa, kaikki lapset nukku sillonki että ei ne ainaskaan sitä päälle laittanu, se oli toinen kerta ku alko huuteleen omiin nimiin.

HYI !!
taidankin laittaa nuo verhot tuosta kiinni.. :whistle: ja olla hetkon vielä hereillä, ei tässä oikeastaan väsyttänytkään vielä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:

HYI !!
taidankin laittaa nuo verhot tuosta kiinni.. :whistle: ja olla hetkon vielä hereillä, ei tässä oikeastaan väsyttänytkään vielä :xmas:

Löytyy näitä juttuja lisääkin :whistle: jos kiinnostaa ...oikeasti en ymmärrä miten voin saada niin selkeän kuvan tyypistä joka on kuollut jo 3v sitten ja tosiaan näin sen kuin valokuvan

Löytyy näitä juttuja lisääkin :whistle: jos kiinnostaa ...oikeasti en ymmärrä miten voin saada niin selkeän kuvan tyypistä joka on kuollut jo 3v sitten ja tosiaan näin sen kuin valokuvan

Entä sitten, jos ei huomaa missään mitään epäilyttävää, mutta säikähtää kamalasti? Onko kenellekään muulle käynyt sellaista?

Olin lähdössä illalla ulkoilemaan metsikön läpi kulkevalle polulle ja kuljin sitä jonkun matkaa ihan kaikessa rauhassa. Oli kesä ja aika hämärää jo, mutta polku (tai oikeastaan ihan asfaltoitu kävelytie) oli valaistu. En huomannut ainakaan tietoisesti mitään outoa, mutta yht'äkkiä säikähdin ihan kamalasti ja lähdin juoksemaan takaisinpäin sinne mistä olin tullutkin. Itkin ihan kunnolla koko matkan kun juoksin takaisinpäin, mutta mitään muistikuvaa, että olisin nähnyt jotain outoa, mulla ei ollut...

Nää on näitä henkimaailman asioita, joita ei pysty "järjellä" selittämään :)
Mie olen keskustellu miun 10v. aikasemmin kuolleen isoisän kanssa meiän olohuoneessa. Fafa seiso siinä oven suussa, me juteltiin hetki ja sanottiin sitten heipat :) Eikä minnuu pelottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Nää on näitä henkimaailman asioita, joita ei pysty "järjellä" selittämään :)
Mie olen keskustellu miun 10v. aikasemmin kuolleen isoisän kanssa meiän olohuoneessa. Fafa seiso siinä oven suussa, me juteltiin hetki ja sanottiin sitten heipat :) Eikä minnuu pelottanu.

Huih, mä oisin varmaan oikeest saanu syänkohtauksen :ashamed: Mulla isä kuoli vajaa 5 vuotta sitte ja alus pelkäsin että pian nään sen jossakin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

semmosia häläreitä saa ei nyt ihan marketista mut jostain helposta kaupasta oisko ohlson tai vastaava(siskollakin on semmonen).
Lisätään oveen sekä siihen oven karmiin mutta asunnon sisäpuolelle niin että ne on vastakkain(magneettiset tjs). Ja jos oven aukaisee niin kuuluu helvetin kova varashälytin. Sen pystyy sisältä päin ohittaa että painaa napista.
Eikä maksa ku jotain 5-10euron luokkaa

Olin 12-vuotias, kun mummini kuoli. Yöllä heräsin siihen, että ovikello soi. Se soi vielä toisen ja kolmannenkin kerran. Menin ovelle, eikä siellä ollut ketään. Asuimme äitini kanssa kerrostalon ekassa kerroksessa. Juoksin alaovelle ja katsoin pihalle eikä sielläkään ollut ketään. Menin takaisin nukkumaan. Aamulla isäni soitti ja sanoi, että mummi kuoli yöllä. Olin heti varma, että mummi oli käynyt hyvästelemässä minut yöllä!. Minua ei pelottanut, vaan olin iloinen, että "mummi oli käynyt". Olimme hyvin läheisiä. Äitini ei ollut kuullut noita ovikellon soittoja.

Yhteistyössä