Nyt oikeesti meikä hermostu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
.. tiesin et mies kavereineen (4kpl) suunnitellu kalareissua, mut mies koko viikon puhunu ettei näil näkymin pysty lähtemään. Sit kuulin et mies on luvannu lähteä, mut ei ole mulle puhunu mitään.
Mainittin asiasta, ni kuulemma ollu niin epävarmaa ettei ole viittiny mainita ja sano et lähtevät meidän autolla. Ei muuten käy!! Mä en ala oleen sairaiden lasten kans kolmea päivää keskellä ei mittään ilman autoa.
Mies ei ymmärrä yhtään mua et tykkäsin huonoa :( ensinnäki siitä et ois mukava et mullekki kerrotaan mitä suunnitellaan ja toiseksi siksi et multa vietäs auto = yhteys ulkomaailmaan. Tietty jos hätä tulee saisin naapurista varmasti apua, mut en kyl kehtaa ihan vähällä kysyä.

Kiitos ku sain purkautua.. piti käydä itkulenkillä.

(taitaa nämä raskaushormonit tehdä taas tepposet).

Joo, kyllä mäkin huonoa tykkäisin jos mies ei kertoisi tulevasta viikonloppureissusta vaikka on jo hyvässä tiedossa. Ja lopullisesti kilahtaisin jos veisi auton ja pakottaisi näin muun perheen pysymään koko ajan kotona, ja vielä jos lapset sairaita. Vähintäänkin saisi auton hankkia muualta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No ei ollut kivaa. Eikä sun tarviikkaan suostua olemaan ilman autoa. Eiköhän ne keksi jostain muualta kyydin, kuin just teidän autosta.

saavat luvan keksiä tai mulle pitää jostain tikun nokasta ilmestyä tänne auto.

Ei sinänsä sen puoleen oon tosi tyytyväinen ku miehellä on sellaisia kavereita joiden kans tekevät alkoholittomia reissuja (voi itekki huoletta päästää mukaan). Mut tuo asenne niin ärsyttää, et niiltä katoaa järki ihan kokonaan siinävaiheessa ku alkavat jotain suunnitella.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtuus:
yks ihan pikku juttu - neljä kaveria - niin ei kai ole sulta pakko autoa viedä? miksei kavereiden autot kelpaa? jo on, sanon ma :kieh:

sepä.. ku kuulemma niilläki emännät tarvii autoa ja ottava asuntovaunun mukaan ni meidän autolla ois paras vetää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Joo, kyllä mäkin huonoa tykkäisin jos mies ei kertoisi tulevasta viikonloppureissusta vaikka on jo hyvässä tiedossa. Ja lopullisesti kilahtaisin jos veisi auton ja pakottaisi näin muun perheen pysymään koko ajan kotona, ja vielä jos lapset sairaita. Vähintäänkin saisi auton hankkia muualta!!

joo jos se musta on kiinni, ni multa eivät autoa vie, avaimet menee niin pitkäksi aikaa jemmaan et mulle ilmestyy tänne auto. Vaik en metriäkään v.lopun aikana liikkus, ni tuo se kuitenki turvaa..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
huomannu kans ettei miehet aina osaa ajatella naisensa tunteita.. :(

ei niin.. niistä tulee ku pikkupoikia ku ovat johonki lähössä.. varotin jo muuten etukäteen etten aio ettiä sille ensimäistäkään kampetta mukaan :D

no olinpas ajattelematon :headwall: en yhtään tajunnut niillä kaikilla muilla sitten jäis emäntä ilman autoa.
eli yhden on uhrauduttava.

näin vaan silmissäni villejä vetreitä poikamiehiä viekoittelemassa miestäsi metsiin... ;) kyllä ne miehet taitaa aika höpperöitä olla, usein :)

yks mikä mua alko kans hirvittään.. oonko mä ihan säälittävä jos pyydän jonku tänne mörösyötiksi?

Täs meidän naapurikunnassa on päässy tirkisteliä taas pois vankilasta.. ei siitä muuten oiskaan haittaa, mut on alkanu tunkeutua ihmisten taloihin sisälle. Oli sukulaistytön kaveri heränny siihen ku oli silittäny poskesta. Ja meil ei saa kaikkia ovia lukkoon siten ettei niitä sais auki

no olinpas ajattelematon :headwall: en yhtään tajunnut niillä kaikilla muilla sitten jäis emäntä ilman autoa.

näin vaan silmissäni villejä vetreitä poikamiehiä viekoittelemassa miestäsi metsiin... ;) kyllä ne miehet taitaa aika höpperöitä olla, usein :)

Ei kenenkään perheessä sattuisi olemaan kahta autoa, joista toista ap voisi lainata viikonlopun yli..? (siis jos on lähdettävä juuri ap:n autolla vaunun vetämisen vuoksi)

joo.. kaikki on perheellisiä, ja niil on isompi perhe mitä meillä, mut silti.

Mä en tiiä mikä tällä nuoremalla on.. 7kk ikäinen nuuruuaa, viime yönä heräs valehtelematta 15-30min välein. Kuumeessa ei ole, mut räkä vakuu. Särkylääkkeestä ei ollu apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:

Ei kenenkään perheessä sattuisi olemaan kahta autoa, joista toista ap voisi lainata viikonlopun yli..? (siis jos on lähdettävä juuri ap:n autolla vaunun vetämisen vuoksi)

mun käsittääkseni on.. ja sanoinki et yks ukoista saa luvan tuoda toisen autonsa mulle, jos menevät meidän autolla. siitäki huolimatta et sillä ukolla on meille matkaa 50km

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yks mikä mua alko kans hirvittään.. oonko mä ihan säälittävä jos pyydän jonku tänne mörösyötiksi?

Täs meidän naapurikunnassa on päässy tirkisteliä taas pois vankilasta.. ei siitä muuten oiskaan haittaa, mut on alkanu tunkeutua ihmisten taloihin sisälle. Oli sukulaistytön kaveri heränny siihen ku oli silittäny poskesta. Ja meil ei saa kaikkia ovia lukkoon siten ettei niitä sais auki

Tunnetko miehen kaverien vaimoja. Pyydä heistä joku teille siksi aikaa, kun miehet pois. Vai ovatko kaikki työelämässä?
Ei siinä ole mitään säälittävää, jos sinne jonkun pyytää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tunnetko miehen kaverien vaimoja. Pyydä heistä joku teille siksi aikaa, kun miehet pois. Vai ovatko kaikki työelämässä?
Ei siinä ole mitään säälittävää, jos sinne jonkun pyytää.

tunnen.. sukulaisia. Suunniteltiin et mennään ainaki osa yhen sukulaisen luo porukalla, mut se nyt riippuu siitä et mihin päin tää lasten sairastelu kääntyy. Sairaitten lasten kans en viitti mihinkään lähteä tai ketään lapsiperhettä pyytää tänne.
Voisin jonku naapurin tytöistä pyytää yöksi tai ainaki leikkimään joskiki aikaa tuon isomman kans

Vedät ne autolla sinne kalareissupaikkaan ja jätät niille vain asuntovaunun ja haet vasta sitten kun miehesi tajuaa että vois ajatella ennemmin rakastaan kuin kavereitaan! ;)
..Vai olisko se niille enemmänki palvelus..

Ilman muuta saavat järjestää sulle sitten auton. Se nyt on pelkästään kohtuullista.

Pyydä jotain hyvää kaveriasi kylään viikonlopuksi, lämmitätte vaikka saunan ja teette toisillenne kasvonaamiot tai jotain muuta kivaa. :)

Yhteistyössä