Nyt ois sitten keskiviikkoon asti aikaa keksiä ees jotain...*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mut ihan ekaks tuuletusta; Mie uskalsin soittaa sille jonka kans jutellaan niistä työ/opiskelujutuista, (wuhuu! :) )...sille kelle ois pitäny soittaa jo aikoja sitten :ashamed:Mut nyt se on tehty ja ajan sain jo ens keskiviikolle.

Nyt sitten pitäs keksiä ees jotain, mitä haluan tehdä, etten nyt ihan öönä istu vaan siellä ja näytä idiootilta.
Lukioonkin menin sillon aikoinaan sen takia kun en tienny mikä haluan olla, tahoin lisää mietintäaikaa..eikä sekään auttanu, eikä useampi vuosi sen jälkeenkään.

Nyt sitten kuopuskin täyttää pian 3v. niin ois vähän pakkokin lähteä kotoa ja keksiä jotain. Ja kun tää reumakin tuntuu tällä hetkellä olevan hallinnassa niin sekään ei ois nyt esteenä.
Mitä kaikkee voi opiskella oppisopimuksella? Jotain mille ois töitäkin..?

hmm en ole avuksi mutta sanon nyt nämä kaks.
1. kai oot tehnyt työkkärin noita ammattitestejä
2. sattumalta löysin tänään tuolta anna-lehden nettisivulta jonkin testin nimeltään enneagrammi tai jotain sinne päin. kuulostanut aina korvissani huuhaalta. Tein sen ja yllätyin. Sama kuin niissä kommenteissa, mitä sinne oli kirjoiteltu, tapahtui minulle, että piti siis ihan paikkansa.
Suosittelen lämpimästi vilkaisemaan.

Noista en tiedä mitään, että mitä koulutuksia voi tehdä oppisopimuksena.
Tarkasta opinluotsi.fi - sivusto, jos se ei ole ennestään tuttu.
Minulla on ollut noita ongelmia koko ikäni, ja jatkuu vaan. :)

hmm en ole avuksi mutta sanon nyt nämä kaks.
1. kai oot tehnyt työkkärin noita ammattitestejä
2. sattumalta löysin tänään tuolta anna-lehden nettisivulta jonkin testin nimeltään enneagrammi tai jotain sinne päin. kuulostanut aina korvissani huuhaalta. Tein sen ja yllätyin. Sama kuin niissä kommenteissa, mitä sinne oli kirjoiteltu, tapahtui minulle, että piti siis ihan paikkansa.
Suosittelen lämpimästi vilkaisemaan.

Noista en tiedä mitään, että mitä koulutuksia voi tehdä oppisopimuksena.
Tarkasta opinluotsi.fi - sivusto, jos se ei ole ennestään tuttu.
Minulla on ollut noita ongelmia koko ikäni, ja jatkuu vaan. :)

Kiitti vinkeistä, pitää tutustua.
Työkkärin sivujen testin oon joskus tehny, tuo enneagrammi tiesi kyl miustakin aika paljon :)

Yhteistyössä