F
Fleur de la Cour
Vieras
Minulla on ystävä, työkaverini, jonka kanssa olen ystävystynyt ja perheemme ovat myös tulleet tutuiksi keskenään. Kävimme jopa lomalla viime kesänä yhdessä ja kivaahan oli, en sitä sano, mutta nyt tämä ystäväni haluaa koko ajan tekemistä yhdessä. No eipä siinä mitään, töissä nähdään ja harrastuksia voin harrastaa ja yhteisiä illanviettoja on kiva viettää jne. mutta kun nyt en saisi sitten muiden työkaverien kanssa ollakaan. Jos joku työkaveri ei ystävääni miellytä niin mun pitää olla asiasta samaa mieltä. Itse en suoraan sanottuna ole ikinä enkä koskaan ollut kenenkään ystävä niin, että mun olis tarvinnut muiden mielipiteitä miettiä. Mä en jää tuleen makaamaan enkä silti polta siltoja takananikaan, mutta se on varmaa etten siedä ihmisiä liian lähellä minua! Lisäksi tällä ystävälläni on mitä ilmeisemmin huono itsetunto, koska koko ajan ja aina joku on sellainen tai tällainen ja on puhunut sitä tai tätä pahaa. Mitä väliä sillä on mitä muut tekee tai sanoo??? Sitä en ole ikinä käsittänyt! Tahtoo ystäviksi tästä lähtien pelkkiä miehiä! Olen sitä mieltä aiemminkin ollut, mutta nyt vahvistui asiasta loputkin!