Nyt olen Vainopartion virallinen jäsen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Mutta kun on se ultra kohta niin en saa syödä mitään, joten pisteet säästyy ainakin aamupäivän :D ultran jälkeen käyn kerroshampurilaisaterian syömässä ja siihen menee kaikki pisteet, loppuillaan pureskelen kurkkuja =)

Meinasin selvitä 18 pisteellä, 21 olisi virallinen määrä :)

Aika monenkokoista laihduttajaa sopi sekaan, mutta olin kyllä suurimmasta päästä :whistle: :whistle: osa oli langanlaihoja, varmaan saavuttaneet tavoitteensa :)

Mielestäni siinä on se juju, että ei saa alittaa pisteitä, ettei elimistö ala säästää "nällänhädän" varalta. Pitää syödä juuri se määrä, mikä on omille kiloille laskettu. Eli pisteet täyteen, mutta kannttaa miettiä sitä, millä ne pisteet täyttää. Ei ole ihan sama, syökä niillä kolmella pisteellä omenaa vai voita!

Kuten Rinkeli-Martta jo sanoi, ei ihan hyvää laihdutukselle ole tuo elimistön säästöliekki. Jo syö harvoin, vaikka vain kerran päivässä, kroppa lyö paastolle ja varastoi kaiken rasvan ja muun. Jos taas syö sopivin näliajoin terveellisesti, käyttää elimistö pois saamansa energian eikä pukkaa niitä "vararenkaaseen"

Hieman huonosti nukutun yön jälkeen luulin tod. sinun liittyneen partioon ja hihittelin "partionne" nimeä...Mutta siis itse asiaan: olkoon onni myötä uudella uralla ;)

Nimenomaan pitää syödä kaikki pisteet, ja mielellään järkevästi. Sehän homman idea on, opetella uudet ruokailitottumukset. Mitä järkeä on käyttää päivän pisteet, johonkin hampurilaisateriaan, joka ei edes pidä nälkää, ja sitten kärvistellä loppuilta syömällä kurkkua...

Yhteistyössä