L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mako78:Molemmat etunimet mun mielestä ihan ok, mut kumpikaan toinen nimi ei sovi etunimen kans yhteen. ovat niin erityyppisiä nimiä. Tää on vaan mun mielipide, jokainenhan saa itse päättää lapsensa nimen, kunhan vaan pappi hyväksyy...
Alkuperäinen kirjoittaja jeo:Alkuperäinen kirjoittaja mako78:Molemmat etunimet mun mielestä ihan ok, mut kumpikaan toinen nimi ei sovi etunimen kans yhteen. ovat niin erityyppisiä nimiä. Tää on vaan mun mielipide, jokainenhan saa itse päättää lapsensa nimen, kunhan vaan pappi hyväksyy...
samaa mieltä ja tara on kivempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Nättejä nimiä. Entäs vaikkapa Taru Vellamo tai Tara Vellamo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mako78:Molemmat etunimet mun mielestä ihan ok, mut kumpikaan toinen nimi ei sovi etunimen kans yhteen. ovat niin erityyppisiä nimiä. Tää on vaan mun mielipide, jokainenhan saa itse päättää lapsensa nimen, kunhan vaan pappi hyväksyy...
oikeastiko voi pappi olla kastamatta nimen vuoksi? mista lahtien papilla on moinen valta ollut? ei kai se papille kuulu patkaakaan, mika lapselle nimeksi tulee?Alkuperäinen kirjoittaja mako78:Molemmat etunimet mun mielestä ihan ok, mut kumpikaan toinen nimi ei sovi etunimen kans yhteen. ovat niin erityyppisiä nimiä. Tää on vaan mun mielipide, jokainenhan saa itse päättää lapsensa nimen, kunhan vaan pappi hyväksyy...
Alkuperäinen kirjoittaja landepaukku:mitäs pidätte nimistä ja kumpi parempi?
1.Tara Unelma
2.Taru Vuokko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja landepaukku:mitäs pidätte nimistä ja kumpi parempi?
1.Tara Unelma
2.Taru Vuokko![]()
Tarasta pidän enemmän, mutta toiseksi nimeksi sopisi paremmin joku erityylinen esim. Tara Aurora, Tara Joanna, Tara Evelyn, Tara Josefin, Tara Marian, Tara Marilla, Tara Natasha tms. Siis kansainvälisempi nimi.
Tarun kanssa sopisi Vuokko paremmin, mutta kolmatta nimeä kaipailisin. Miksei Taru Vuokko Unelma, Taru Vuokko Vellamo...