Nyt on ajatukset sekasin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinniHiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinniHiiri

Vieras
Mulla on menkat myöhässä 3-4pv nyt, ovis oli 1-2.2.

Äsken n. 5h rakossa olleesta pissasta haamu. :D :D =)

Ja tänään (lauantaina) tulee 3v kun plussasin esikoisesta <3

Ajattelin nyt odotella muutaman päivän ja testata sitten uudestaan.

Mulla on jo muutaman päivän ollut oireita; nännit kosketusarat, huonoa oloa öisin, järjetön hikoilu, kauhea jano....

Ja nyt haamu! Oon hieman sekasin :D <3

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Olisipa muuten hauska sattumus, jos plussauspäivä tosiaan osuisi noin kohdalleen ;) Toivotaan parasta! :D

Testasin viimeksi torstai aamuna ja silloin näytti negaa.
Miehen kanssa ajateltiin sitten äsken, että otetaan siiderit sen kunniaksi että esikon plussauksesta se 3v :D Halusin testata ennen sitä ja haamuhan se :D

Nyt jännittää, liikaa en uskalla iloita, mutta katsellaan =) Laskettu aika menis oviksen mukaan lokakuun loppupuolelle :)

Kiitos tsempeistä :)

Mulla on sellainen karmea pelko persiissä, että hormonikierukkani on pettänyt ja meille on tulossa kolmas lapsi. Jos näin oikeasti on käynyt, laskettu aika on sama kuin tyttäreni syntymäpäivä :) Mutta toivon todella, että pelko persiissä johtuu pelkästä kuvittelustani.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Mulla on sellainen karmea pelko persiissä, että hormonikierukkani on pettänyt ja meille on tulossa kolmas lapsi. Jos näin oikeasti on käynyt, laskettu aika on sama kuin tyttäreni syntymäpäivä :) Mutta toivon todella, että pelko persiissä johtuu pelkästä kuvittelustani.

Piilevä vauvakuume? Todennäköisesti oot seuraava kun ilmoittelet odotusuutisia täällä, kun luovut kierukasta..:)

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se menee:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:

Piilevä vauvakuume? Todennäköisesti oot seuraava kun ilmoittelet odotusuutisia täällä, kun luovut kierukasta..:)

En mä oikeasti haluaisi enempää. Olin jo menossa sterilisaatioonkin, mutta lopulta lääkäri sai mut ylipuhuttua laittamaan kuitenkin kierukan nyt vielä ennen "lopullista ratkaisua". Ei vauva mulle katastrofi olisi, mutta miehelle taitaisi olla :)

Yhteistyössä