Nyt on kauhean paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Aamulla oli kauhe vääntö uhmiksen kanssa eteisessä. Puoli tuntia meni pukiessa. Sitten kun aloin pukea itseäni, lapsi alkoi repiä omia vaatteitaan pois. Mulla napsahti ihan täysin ja nippasin lasta poskeen. Nyt harmittaa ihan vietävästi! Näköjään jäi punainen jälki siihen poskeen. Itkettää! Oon ihan surkea äiti! Tähän asti en ole kertaakaan rankaissut lasta fyysisesti, vaikka olis kuinka ollut pinna kireällä. :(

Nippase vaikka seinää, käy sormiisi kipeää. Mikä ihme sai sulta kaikki muut keinot loppumaan? :(

Rutkasti tsemppiä ja yritä päästä levähtämään, jos vaikka mieli paranisi sulta!

Onkohan tää "kurittaminen on kiellettyä" mennyt vähän överiksi. Jokaisella menee josku hermo ja siitä tulee itseään soimattua. Paha äiti ei nää tekemäänsä vääryyttä, hyvä äiti tajuaa tyhmyytensä ja katuu tekoaan.

Muistelempa vaan omaa lapsuuttani niin kyllä nykyään lapset elää melkoisessa pumpulilinnassa.

[QUOTE="Mandi";22977201]Onkohan tää "kurittaminen on kiellettyä" mennyt vähän överiksi. Jokaisella menee josku hermo ja siitä tulee itseään soimattua. Paha äiti ei nää tekemäänsä vääryyttä, hyvä äiti tajuaa tyhmyytensä ja katuu tekoaan.

Muistelempa vaan omaa lapsuuttani niin kyllä nykyään lapset elää melkoisessa pumpulilinnassa.[/QUOTE]

Joo, mutta on siihen tietty hyvä syykin "että kasvaa pumpulilinnassa"! Nimittäin itse kovapäisenä tiedän ettei edes selkäsauna opeta lasta, päinvastoin, uhmakkuus vain kasvaa. Tiedän koska olen itse saanut selkäsaunan ja tukkapöllyä pienenä useampaan otteeseen ja tämä vain kasvatti uhmakkuutani. Nyt oman lapseni kanssa aion toimia juuri tähän pumpulilinna tyyliin, koska se on vain järkevää! Tyhmä se on joka ruumiillisella kurituksella yrittää lastaan kasvattaa, eihän siinä ole mitään kasvattavaa! Väkivalta kertoo vain ettei vanhempi osaa muuten toimia tilanteessa, ja se on aika hölmöä!

Mutta sinulle aloittaja, ei ollut maailmanloppu. Hyvän äidin merkki on että jäit sitä pohtimaan. Muistat varmaan jatkossa toimia toisin.

Yhteistyössä