Nyt on maailmankirjat sekaisin kuulkaas...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Meillä ei siis isoja joulusiivoja tehdä ja mieskin on ihan samaa mieltä. Mutta tänään se sit ilmoitti kuin salama kirkkaalta taivaalta, että hänpä mene pesemään saunan :o Ja tosiaan olin :o :o koska ei yleensä hirveemmin täällä hommiin osallistu. Ja kauppareissulla sanoi, että hänpä käy vielä apteekissa samalla ostamassa parafiiniöljyä ja käsittelee sillä lauteet. Ja siellä se nyt 60-asteisessa saunassa hikoilee ja sutii lauteita :D

Eipä siinä mitään, kiva yllärihän tuo mulle on. Ja onpa erittäin harvinaista meillä, että mies tekee moisia hommia ja mä istuskelen tässä koneella nettailemassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
onkohan tehnyt jotain tuhmaa? :whistle:

Tuskinpa. Tää on vaan joku jouluparannus ja sit taas ens vuos jatketaan vanhaan malliin :laugh:

Sitä paitti se yrittää varmistella sopuisaa lähtöä itelleen. Ilmoitti, että on toisena joulupäivänä koko päivän bänditreeneissä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
onkohan tehnyt jotain tuhmaa? :whistle:

Tuskinpa. Tää on vaan joku jouluparannus ja sit taas ens vuos jatketaan vanhaan malliin :laugh:

Sitä paitti se yrittää varmistella sopuisaa lähtöä itelleen. Ilmoitti, että on toisena joulupäivänä koko päivän bänditreeneissä :whistle:

aa, eli taka- ajatus asiaan oli :D no pääasia et sauna on puhdas joulua varten :)

Onko kukaan huomannut et kerho puolella tai isien palstalla olis ollut jotain puhetta pojilla tällaisesta? Mun mies nimittäin on ostanut osan joululahjoistakin itse, siivoamisen lisäksi..

Yhteistyössä