nyt on miehellä todistus kourassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Jipii jipii, nyt se on varmaa ja virallista ja koulu on nyt ohi :flower: . Mietin että teen miehelle katkarapuleipiä kun se niistä niin tykkää ja väännän jonkun kakun. Pakko ottaa ilo irti tästä, niin monta vuotta meni tuohon koitokseen ja nyt se on ohi :D

Kiitos onnitteluista =) . Kyllä mäkin ansaitsen onnittelut, on tuo sellainen koko perheen projekti ollut ettei tosikaan. Mä olen oikeesti ihan naurettavan onnessani siitä että tuo on nyt ohi ja mies valmis. Voisin ostaa megafonin ja mennä huutamaan onneani Turun torille :D .

Viikonloppuna vielä kahvitellaa miehen vanhempien ja veljien kanssa jos vaan vauva ei oo syntynyt =)

Mä just hokasin että tänäänhän on maanantai, eli se ikävin viikonpäivistä. Ja kuitenkin mä olen jo 2 kivaa puhelua saanut. Eli tuo miehen valmistumisen varmistuminen ja se että mun perhe tulee huomenna kylään ekaa kertaa vuosiin.

Mitäköhän tää päivä vielä tuo tullessaan :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Serlaorava:
...mie luin että "krapulaleipiä"... :laugh:
Saako kysyä mille alalle valmistui?
onnea kovasti, iso urakka takana. :flower:

Millaisia mahtais olla krapulaleivät :laugh: :laugh: .

Mun on nyt nolona tunnustettava etten edes muista mille alalle tuo mies valmistui. Siis insinööri siitä tuli, mutta alasta ei muistikuvaa....oliskohan se voinut olla joku tuotantojuttu....hitsi vie en muista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Onnea miehelle :flower: :D

Kiitos :D . Nyt tuli jo mieheltäkin iloinen viesti asiasta. Se kun on aika tasaisesti ottanut koko jutun. Nyt kun on todistus kädessä, niin mieskin kaiketi lopulta ymmärsi että OHI ON!!

Yhteistyössä