Nyt on paha tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lissukka

Vieras
Mulla on jo kaksi vuotta ollut säpinää ystävän miehen kanssa. Flirttiä, pusuja. Meillä molemmilla on puolisot ja lapsia.

Mä en näe tästä tilanteesta ulospääsyä. Mieheni on tuon miehen paras ystävä ja nähdään viikoittain. Olen ihastunut, kuten myös ystävän mies minuun. Emme kuitenkaan ole koskaan menneet pidemmälle enkä usko että uskallamme mennäkään. Molemmat olemme jotensakin tyytymättömiä omissa suhteissamme ja haemme kai jotain vaihtelua tai jännitystä toisistamme.

Omatunto vaivaa joka ikinen päivä. :( En kuitenkaan pysty pitämään miehestä näppejäni erossa! Mitä mä teen??

Rupeat ottamaan vastuuta omasta käyttäytymisestä seka perheestäsi. Se on sitä mitä aikuisten kuuluisi tehdä. Vastuun ottaminen kun vaan ei aina oo niin kivaa. Mutta jos oot perheen perustanut niin pitää hyväksyä, ettei aina voi ollakaan niin "kivaa"...

niinhän se on. Mutta en halua erota miehestäni, eikä tuo toinen mieskään vaimostaan. Mutta tää on kuitenkin mun elämä ja rakastan tuota kutkuttavaa ihastumisen tunnetta. Onko se niin paha, jos joskus pussailee toisen miehen kanssa? Jos ei kummankaan puolisot tiedä, niin ketä se satuttaa?

Sä olet jo valintas tiedostamattasi tehny ja särkeny perheet sen kakkosmiehesi kanssa... :\ Paluuta ei enää ole, mikäli sikäli kun jäätte kiinni niin mitä sulle jää? Varmaan ehkä 10% tod.näk se kakkosmies sut sitten huolis kun käry kävis. Ja sun oma miehes loukkaantuis ja hyvin mahdollisesti voisi tulla ero. Mitä sulle jää? Kivat muistot kahen vuoden flirtistä?
Olet virhees jo tehny, eikä auta kuin annella armoa ettette jää kiinni, heti flirttailun lopettamisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niinhän se on. Mutta en halua erota miehestäni, eikä tuo toinen mieskään vaimostaan. Mutta tää on kuitenkin mun elämä ja rakastan tuota kutkuttavaa ihastumisen tunnetta. Onko se niin paha, jos joskus pussailee toisen miehen kanssa? Jos ei kummankaan puolisot tiedä, niin ketä se satuttaa?

Tykkäisitkö itse, jos miehesti pussailisi parhaan ystäväsi kanssa? Ja ei edes satunnaisesti.

Entäs sitten kun he saavat tietää? Oletko valmis kestämään seuraukset?

No jos olet tota mieltä niin sitten on turha täällä kitistä. Vai oletitko, että täästä saa jonkun synninpäästön ja päähän silitystä "että voi voi kun sulla on ollu kurjaa ja onhan se ihan oikein vähän huvitella että oma mieli pysyy vireänä".
Ja kun ei mitään pahaa ole kerran tapahtunut niin MIKÄ SE ONGELMA ON?

Sä oot tosissas? Sorry, jatka vaan samaan malliin. Ei meitä satu mutta viihdyttää. :D

Käännä tilanne näin päin, että sinun miehesi ja toisen miehen vaimo pusuttelisivat ja olisivat ihastuneita tietämä'ttäsi. Haittaisiko se? Sallisitko miehellesi pienen sivusuhteen?
Jos et, niin tiedät helposti vastauksen.

Parisuhteessa ei vain aina voi elää kuten haluaa ja etsiä sitä kivaa ja kutkuttavaa tunnetta. Yllätys!

Opettele ajattelemaan miehestäsi positiivisesti, ajattele niitä asioita joita hänessä rakastat tai mihin aikoinaan ihastuit. Siirrä kaikki se energia jonka käytät nyt tähän pieneen sivusuhteeseen niin perheeseesi ja ennen kaikkea mieheesi. Keksi asioita joissa miehesi peittoaa toisen miehen mennen tullen....

Tämä on taas kerran näitä tahto asioita. Sun täytyy tahtoa olla miehesi kanssa ja pelastaa oma avioliittosi.

niin, kun s eon jännä juttu, että mua ei haittais, jos oma mies tekis samaa. Mä ajattelen aika avoimesti näistä jutuista, että ei se niin vakavaa olis. Antaisin anteeksi, vaikka mies olisi käynyt panemassa jostain satunnaista muijaa. Jartkuvaa seksisuhdetta en ehkä hyväksyisi.

Mä tiedostan sen ettei kukaan pysty olemaan uskollinen samalle ihmiselle vuosikymmeniä. Meilläkin kuitenkin jo 16 yhteistä vuotta takana, suhde toimii hyvin ja ollana molemmat onnellisia.

niin, kun s eon jännä juttu, että mua ei haittais, jos oma mies tekis samaa. Mä ajattelen aika avoimesti näistä jutuista, että ei se niin vakavaa olis. Antaisin anteeksi, vaikka mies olisi käynyt panemassa jostain satunnaista muijaa. Jartkuvaa seksisuhdetta en ehkä hyväksyisi.

Mä tiedostan sen ettei kukaan pysty olemaan uskollinen samalle ihmiselle vuosikymmeniä. Meilläkin kuitenkin jo 16 yhteistä vuotta takana, suhde toimii hyvin ja ollana molemmat onnellisia.

Ja mä tiedostan että pystyy kyllä olla uskollinen yhdelle ja samalle ihmiselle vuosikymmeniä. Meilläkin takana suhdetta yhtä paljon kuin sinulla, ja siltikään en sallisi mitään sivusuhteita. En itselleni enkä miehelleni.

Opettele ajattelemaan miehestäsi positiivisesti, ajattele niitä asioita joita hänessä rakastat tai mihin aikoinaan ihastuit. Siirrä kaikki se energia jonka käytät nyt tähän pieneen sivusuhteeseen niin perheeseesi ja ennen kaikkea mieheesi. Keksi asioita joissa miehesi peittoaa toisen miehen mennen tullen....

Tämä on taas kerran näitä tahto asioita. Sun täytyy tahtoa olla miehesi kanssa ja pelastaa oma avioliittosi.

Mitä luulet, sallisiko miehesi ja ystäväsi tämän sivusuhteen jos tietäisivät siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:

Mitä luulet, sallisiko miehesi ja ystäväsi tämän sivusuhteen jos tietäisivät siitä?

Tuskin sallisivat. Ystäväni ei ainakaan. Mieheni saattaisi sallia, jos hänellä itselläänkin olisi saumaa samaan.

kakkau ei voi samalla syödä ja säästää.

Oletteko miehen kanssa puhuneet suhteestanne, että missä menee se pettämisen raja?

Ja tuosta olen eri mieltä, että ei voisi olla uskollinen puolisolle pitkässä suhteessa.

Yhteistyössä