Nyt on pakko antaa palautetta muutamalle palstailijalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Ihan ensinnä mieleen tulee HelloShitty joka aina toivottaa plussatuulia ja on todella empaattinen, mitä tulee lapsettomuuteen ja vauvan yrittämiseen.

Toisekseen non compos mentis joka kommentoi usein ketjuihini ja vain asiaa ja empaattisesti.

Sitten TriplaIsä, joka on mukava mieslisä ämmäporukkaan ja joka ei useinkaan alistu nokkimaan kanasen lailla, vaan kommentoi reilusti ja hauskasti. samaten harmaana esiintyvä yh-isi.

Greeata, Borkku ja keittiönoita loistavat koiratietämyksellään ja olenkin usein saanut avun koiraongelmiini.

Siinä nyt joitakin, te ette ehkä tunne minua, mutta minä muistan teidät. Olen itse täällä useammalla nikillä palstaillut, vaihdan aina välillä kun alkaa nyppimään. Jeps, mutta :flower: teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
JONSERED Baroness of Bastardia sulle täytyy myös antaa kunniamaininta hyväntahtoisuudesta!

:D Kiitos! :heart:

Enhän minä itselleni mitään, vaan hankaluuksia muille :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
JONSERED Baroness of Bastardia sulle täytyy myös antaa kunniamaininta hyväntahtoisuudesta!

:D Kiitos! :heart:

Enhän minä itselleni mitään, vaan hankaluuksia muille :saint:

Ja tämähän ei ole paras tapa viihdyttää tylsistynyttä itseään :saint: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Vuosien aikana olen monelta nikiltä saanut hyvän mielen, kannustusta ja valtavasti apuja erinäisissä asioissa ja siks mä edelleen varmaan täällä pyörinki :)

Niinpä! Aina löytyy mätämunia, mutta suurin osa porukasta on oikeasti ihan hyväntahtosta väkeä. Vielä olis nikkejä mainittavana, mutta kun en muista millään kaikkia.

Yhteistyössä